The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Tas gepakt we zijn klaar voor vertrek

we zijn er klaar voor lissboa, keep your head here we come. we hebben zin in om te genieten van de leuke gele trams die je overal in lissabon brengen waar je maar wilt en hier waar het regent dat het giet achterlatend voor een beter climaat het is er nu ongeveer een graatje of 15 a 16 celcius en dat met een lekker zonnetje niet verkeerd als het regen tegen de ruiten aan klettert dacht ik zo. De laaste dingetjes zijn ingepakt en de tas is dan ook binnen 30 minuten vertrek klaar! toch wel een record hihi, we hebben ook niet veel nodig en nemen dit keer alleen een tas mee scheelt ook weer sjouwen ( als je met zo'n koffer op stap gaat moet je toch weer een log ding achter je aan mee trekken) We hebben al wat plannetjes gemaakt wat we zouden willen zien en dan zien we wel wat we doen en genieten doen we zo bie zo wel. Om half drie vertrekken we hier pfff tja vroeg opstaan niet echt mijn ding maar je wilt wat zien dus....

we gaan er van tussen, veel lees plezier

Até a próxima vez e vamos mantê-lo informado ... dia dia