The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

spanje

englisch below

Spanje.

Een land met meer dan alleen maar strand en bakken maar of overwinter aktie's. kom op zeg! Voor iemand die echt kijkt na cultuur en lekker eten kan alles vinden in spanje van het prachtige noorden tot aan het zuiden, van de binnenlanden en de vriendelijke mensen tot aan de vurige klanken van het flamingo dansen in de nacht. Een koud glas sangria en een goed gesprek helpen dat gevoel van spaanse zon en genieten vast te houden. Ik hou van de kleine plaatsjes die waar de locale mensen niet te toeristisch ingesteld zijn.

In het verleden ben ik vaak na spanje geweest, ik weet nog dat mijn moeder het geheel niet zo fijn vond dat ik besloot om op mijn 18de voor het eerst na spanje te gaan. De reis ging toen na blanes, en ja we hadden gelijk een goede kennis making met het spaanse verkeer en een belgische chaufeur die reis begon met een klapband en wachten aan de de franse weg, maar het beloofde ook een avontuur mijn eerste indrukken van het spaanse land ik zal dat nooit vergeten mijn gevoel van heerlijk wat zullen we gaan ontdekken, het eten en de catalaanse mensen hielpen echt mijn tijd in catalonie tot een ware paradijs te maken zo veel gezien en zo veel beleefd, dat er meer reizen volgden na het spaanse land en de reizen die hier op( 21ste en 25ste) volgden gingen door het spaanse binnenland en langs de kust maar ook de bruizende stad Barcelona werd niet overgeslaan, met haar rambla en lekkere winkeltjes en heerlijke eten, gezellige straatjes alles was even mooi, de spaanse cultuur en het temperament in spanje hebben me erg aangetrokken een voortreffelijke keuken.

Mijn favoriete gebouw in spanje is de sacrade de familia , de heilige familie kerk van antoni gaudi in barcelona een ongeloofelijk mooi gebouw waar aan nog steeds word gebouwt uniek in zijn soort nergens vind je een hoek wat het zelfde is. Nergens in de wereld vind je een gebouw met zo'n uniek verhaal, zo'n vakwerk en zo'n passie die in het bouwen van dit mooie bouwwerk word gestoken ongeloofelijk. Het waren mooie trips en niks met het beeld wat iedereen van spanje heeft aan het strand liggen bakken, niks voor mij ik ging er altijd heen voor de cultuur en de natuur. De prachtige klanken van warme muziek in de straten en de heerlijke keuken. Ik heb daar echt genoten van de bevolking, van de typische gastvrijheid en vooral van de cultuur. Zo mooi!!!

Spain.

A country with more than just bake on the beach and wintering action programs. come on! For someone who really looks at culture and good food can find anything in Spain the beautiful north to south, from domestic fields and villages and friendly people to the fiery sounds of flamenco dancing in the night. A cold glass of sangria and good conversation will certainly help to hold sense of life under the Spanish sun. I love the small towns where the local people are not set too touristy.

In the past I have often been to Spain, I do remember that my mother did not like that I decided to go on my 18th for the first time to Spain. The trip went to Blanes and yes we like a good introduction to the Spanish movement and a Belgian chaufeur which the journey began with a blowout and resulting in waiting on the side of the French way, but it also promised an adventure. My first impressions of the Spanish land I will never forget my feeling of overwhelming happiness what we will find, the food and the friendly Catalan people really helped make my time in beautiful brava a true paradise. seen so much and so many great experiences made there, there followed more trips after the Spanish country and the travel that followed here (21st and 25th) went through the Spanish inland and along the coast but also the bustling city of Barcelona was not skipped, with its rambla and fine shops and delicious food, cozy streets everything was just beautiful, the Spanish culture and temperament in spain have really attracted me and of course an excellent kitchen.

My favorite building in Spain is the sacrade the familia, the holy family church of Antoni Gaudi in Barcelona an incredibly beautiful building which is still being built, one of a kind no where you can find a corner or a little thing two of a kind, its truly unique , all equally stunning. And nowhere in the world you will find a building with such a unique story, such a work of art laybor and such passion that was put incredible in building this beautiful structure. They were nice breaks and totally nothing to do with the image that everyone has of spain lie baking in the sun, not for me, I always went for the culture and nature. The beautiful sounds of hot music in the streets and delicious cuisine. I really enjoyed it, the friendly locals, the typical hospitality and especially the culture. So beautiful!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!