The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

visum aanvraag en dan je zou het maar moeten lopen

Vandaag was het zo ver het visum kwam goed gekeurd weer terug,binnen een paar uurtjes was het gewoon geregeld,lng levende elecktronische weg en hup hup een paar klikken verder en ja nu word het wel heel echt hoor, de laatste spulletjes zijn ingekocht kwa klein nood, ik ben druk wezen rond bellen om alvast mijn laaste leuke dingen voor vertrek met familie en vrienden te kunnen regelen, nog even bioscoopje doen en koffie leuten, gezellig kletsen onder genot van speculaas, monopoly oerhollands gezelligheid, een laatste avond vol bekende gezichten en gezelligheid voor ik het vliegtuig neem na de andere kant van deze mooie bol. In het begin dacht ik nog wat ben ik aan het doen, maar nu alles klaar is en ik klaar ben voor vertrek, dan durendie paar dagen voordat ik ga toch nog wel lang hihi. Maar geen moment spijt dit word echt een super!, indrukken voor het leven.

Het zijn wel afstanden he als je wilt reizen en zeker na australie en ja als je dan gaat wil je wel eens weten hoe ver je er nou naast zit ik dacht zelf toen 23 uur vliegen heen en 24 uur vliegen terug maar valt eigenlijks wel mee,van hier na maleisie 11 uur en 45 minuten met een afstand van6346 en van maleisie na sidney australie 7:55 en met een afstand van 4093 ja je zou het maar moeten lopen haha, het hoort heel veel maar ach zo ver is het nou ook weer niet je moet er gewoon wat voor over hebben, heb er nu elke dag meer zin in om heen te gaan. Ik weet alleen ook dat de tijd zo snel weer voorbij gaat, als ik dan weer van nieuw zeeland vertrek na nederland ben ik met 11 uur en 25 minuten en met een afstand van 5422 in maleisie en dan volgen er nog 13 uur en 16 minuten met een afstand van 6346 voordat ik weer voet op nederlands bodum zet, ach en dan nog de kilometers/miles over land en de andere dingen die ik nog wil ondernemen en tegen kom je weet maar nooit wat je nog onderneemt. In ieder geval reis ik vele afstanden dit keer en heb er meer zin in dan ooit lekker het avontuur te gemoet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!