The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Het is weer zo ver de reiskriebels beginnen weer toe te slaan

Ik schrijf al tijden een leuke blog over weetjes en feitjes ( reizen zit me in het bloed) maar al een tijdje zat ik te tobben met mijn gezondheid en dus nergens geen zin in etc., maar nu begint het toch weer te kriebelen, met een beker thee in mijn handen begint het weer, zoeken in de zoekmachine totdat er iets voorbij komt wat me aan spreekt maar het idee is gevormd voor zo weinig mogelijk en dan zo ver mogelijk en weer terug dit word het doel, wat staat nog op de bucketlist: heel zeker boven aan blijft altijd Australië/Nieuw zeeland en daar onder de USA. Natuurlijk staat er nog veel meer op mijn bucket list ( zoals veel tijd doorbrengen met lieve mensen in mijn directe en indirecte omgeving, leuke dingen doen gewoon genieten, klassiek film festival, met sassie weer een road trip maken, kleine reisjes als Borkum, Terschelling en de Albert kuip tot aan de wereld over van noord na zuid Amerika en terug na mijn second home) wensen hebben we allemaal maar het belangrijkste is gezondheid en zin in het leven. Voor mij staat 1 ding vast usa if your ready or not im comming hoe weet ik nog niet maar het gaat zeker weten gebeuren dus kop thee in de aanslag en op het internet surfen na die ene goedkope ticket om low budget de reis te maken ( dat was tenslotte het voorgenomen doel) Ik hou er van me zelf een thema mee te geven met elke trip die ik maak, het halen van je doel en er zelf alles uit halen wat je wilt das dan het meest gave. Ik heb al een idee wat ik wil San Francisco, New York, of misschien wat meer richting natuur en niet te vergeten de vele indianen volkeren ( dat fascineert me echt al zo lang ik me het kan herinneren ) ja das wel een beetje het plan nu uitvoeren, eerst maar wat lijnen opzetten en dan invullen.

Let the fun begin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!