The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

helloween's nacht, draaien in je bed dromen over australie

eigenlijks zou ik al lang moeten slapen, maar ja zo als wel gewoon is het is laat geworden voordat ik klaar was en dan is er altijd nog wel iets leuks op tv of zo als nou de cafe's en clubs zijn open en het is helloween. Ik kan de slaap niet vatten en weet ook wel wat de oorzaak daar van is mijn hoofd zit bij morgen en niet bij vandaag. In mijn hoofd reis ik al af na Sydney en stel me de zonsondergang op Bondi beach al voor

Cool
, of lekker eten aan de haven, slenteren door sydney of op onderzoek uit in new south wales, mijn hersens zijn me op dit moment voor uit gereist in gedachten en dromen, ik loop in mijn gedachten alle dingen door waar ik al tijden op hoop en de dingen worden steeds kleurrijker, mijn ideeën ook, ben behoorlijk nieuwschierig aangelegd in de zin van dingen willen ontdekken. In sportieve zin valt er ook veel te doen in australie en dan is een keuze maken over wat het eerste en wat het laatste te doen wel een beetje moeilijker. Skippy is wel 1 van mijn favorieten, net als die mooie walvissen en koala'sdie ik hoop op beeld te vereeuwigen, wildlife is voor mij echt het hoogte punt van deze reis ik ben er eingenlijks wel bang voor dat ik met zeer veel beelden terug zal komen en de gene die ik het mooist vind ga ik op canvas bedrukken een beetje mijn eigen kunst aan de muur hihi,

Ik ben benieuwd na de nieuwe indrukken die ik zal opdoen en of het zo zal uitpakken als ik in gedachten heb of dat het misschien nog wel beter word, tja kan in me bed blijven liggen en staren na het plafond of zoals nu eindigen voor de computer en het van me afschrijven of me nog even storten in het feestgedruis van helloween. Of ik speel nog een spelletje en ga dan met een kop warme chocolade melk na boven tja keuzes genoeg was het maar morgen dan wist ik wel waar ik heen ging

Laughing

Reacties

Reacties

thuis

hopelijk ga je heel veel zien en brengt deze reis je veel indrukken van de droom die je er van verwacht. wij zien al erg naar je verhalen uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!