The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Taronga

Nog altijd een beetje brak word ik wakker, na een warme douche en goed ontbijt besluit in toch maar op weg te gaan al stroomt de regen met bakken uit de lucht bah ik dacht dat ik dit had ontvlucht, volgens de mensen hier is het de slechtste winter en lente aller tijden nou hebben we dat ook mee gemaakt toch. Na een treinrit en ferry tocht sta ik op de werf van taronga, met een bus de heuvel op en na betaald te hebben kan de pret beginnen. Eerste stop koala's yes, wat zijn ze schattig mensen oh echt super, ik loop langs inheemse vogels en reptielen, gadsie wat zijn die slangen toch stinkerds maar wel erg mooi om ze te zien zo. Ik kom lang een knuffelachtige uitziende brompot, een wombet die er wel lief uit ziet maar vergis je niet ze kunnen aardig uit de hoek komen, eigenlijks bij toeval kom ik bij een hekje waar push opstaat nou ja waarom ook niet en ik ga er door, niet veel later sta ik oog in oog met kangoeroes nee niet zo maar kangoeroes walibies en ook van die grote. Ik neem wat kiekjes tja die camera hè, dan zie ik een wat gehavend beestje voor me zitten, ze is zo vriendelijk dat ik haar met gemak kan aaien en kriebelen een vriendelijke mevrouw neemt een foto van me en ik kijk nog wat rond. Daarna had ik mijn hoogte punt van de dag een koala encounter, ik was nog nooit zo dichtbij deze beestjes geweest het was fantastisch ik sta met ze op de foto en weet nu heel veel meer over ze. Het was een geweldige ervaring super had het niet willen missen, ik heb heel veel gezien die dag en bij stom toeval ook die Ierse mensen weer tegen gekomen geweldig heb zo veel tips nu al gekregen van mensen hier en die ik tegen kom, dat na een lange dag het geweldig was om een goede rugby wedstrijd te zien heb er echt van genoten, ik ben honderd procent verslaafd aan rugby van af nu hoor!!!!!! oehoe zweet, mooie mannen en een rugby bal bestaat er wat mooiers.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!