The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Boodschappen doen en meer

Ik ben me wel wat rot geschrokken hoor ik wist dat de prijzen hoog waren maar sommige winkels maken het erg bond, gelukkig voor mij was er een farmers winkel in de buurt nee niet wat je denkt een boeren bedrijf hihihi,maar een soort van supermarkt met van alles onder 1 dak, dus brood, melk, vers fruit heerlijke kiwi's en super grote maderijnen in gekocht, chocopasta je kunt niet zonder als chocolade verslaafde, en nog wat andere benodigheden, dusna 40 dolar minder in de pocket, had ik alles binnen voor een hele week inclusiefheerlijke noedels voor de avond maaltijd. Ik tref het echt kwa service in de lodge waar ik verblijf de mensen zijn super vriendelijk en de service erg goed, keuken is aanwezig en heb eigen water kooker en oplos koffie en thee tot me beschikking heb je meer nodig?, nee hoor alles is er, Trouwens een fantastisch douche eentje met harde straal en gloeiend heet water ooohh aan toe geweest na het lange vliegen, even zien wat kan ik nog meer vertellen in 5 minuten ben ik bij de ondergrondse trein ja je leest het goed geen metro maar een trein, ook daar erg aardige mensen die je overal na toe willen hebben ausie's zijn cool!, ik zit overal erg dichtbij van wat ik wilde zien en heb al leuke mensen ontmoet een meisje uit het noorden en een vrouw uit het noorden die ik op schiphol tijdens de reis er heen ontmoete, vandaag ga ik weer er op uit waarschijnlijk na the rocks of misschien een nationale park of zo, Ik probeer om de dag nu te sms'en na het thuis front want het gaat mega snel met het tegoed zo. Ik probeer nu trouw te mailen zodat de mensen zo op de hoogte blijven, wel ja deze gek kan zich best gedragen! als ze wil hihi. De foto's volgen nog, hier kan ik ze niet oploaden maar wie weet vind ik nog wel weer een plek waar het wel kan, oh had ik trouwens al verteld mijn ervaring met kalkoenen nee dacht het niet he, ik liep dus richting een farm en op hetpad er na toe kwamen er zo uit het niets drie van die grote kalkoenen( smaken beter op brood of met kerst of zo) op me af oeps dat was best eng eentje deed niet echt mee maar de andere wow, dusik even gemaakt dat ik weg kwam hoor, liever een emoe dan een kalkoen wat een volhardende beesten zijn het zeg. Heb helaas een bbq af moeten slaan van een meisje dat ik op schiphol heb ontmoet zij was op bezoek bij haar broer in aus, net toen ik de rugby match had, had ze me uitgenodigd en helaas moest ik dus af zeggen, ik heb nu al geweldige dingen mee gemaakt kangeroe's aaien, koala's zien en er mee op de foto, een blauw tong hagedis aaien, een slangetje aaien ja ik ben een dieren liefhebber kan er ook niks aan doen en wil dan ook alles weten en zien, heb een broedplaats van dwerg penguins gezien helaas geen penguin die dag das wel jammer, haaien, manta's, roggen, vele ausie zee vissen, krabben, zeesterren, vele mooie gebouwen en natuurlijk harbourbridge, heb wat ferry's gedaan, heb al kennis gemaakt met de ausie humor das echt om je dood te lachen, zit in een fijne lodge met fijne mensen en voel me echt helemaal thuis hier, al is dit een stad van 4 miljoen mensen ongeveer, ik voel me prima. Overal ontmoet ik mede reizigers en een praatje is zo gemaakt. Ik laat mijn camera over uren draaien en ben nog lang niet toe aan nederland hihi sorry jongens. Nou ik hoop dat familie en vrienden weer zo op de hoogt zijn van mij ausie avonturen, het word weer tijd om wat dingen te bekijken en weer wat te gaan zien, van hier van down under Mensen het was me een waar genoegen en tot het volgende avontuur, groeten van een ingeburgerde ausie/ nederlands wereld bewoonster

dikke knuf aan femke en sam! tot de volgende update warschijnlijk dan van de bleu mountains over 2 dagen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!