The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Een zondag op verkenning

Vandaag eigenlijks best laat op gestaan en na met het thuisfront te hebben gemaild via de blog op pad gegaan, dit keer eerst na de markt op the rocks echt erg druk en je staat er verbaast van wat je er allemaal kunt krijgen en kopen nou das echt bizar van grote haaien kaken, kruiden, bedels, souvenirs en voedsel, na geurtjes en zelf je hand laten lezen bij een waarzegger! Ja je leest het goed er kan er dus van alles, via the rocks ben ik terug gelopen na de ferry's en daar de ferry van darling harbour gepakt, uiteindelijk was de zon dan gaan schijnen en warm dat het is maar heerlijk, darling harbour is echt gezellig allemaal eettentjes, en mensen die er zitten op terrassen etc. Daarna na de Chinese tuin geweest van de vriendschap, wat erg leuk was. En voor ma speciaal me om laten toveren in chinees kledij en er zijn erg mooie foto's van me gemaakt, dus je hebt weer wat voor aan de wand hihi :). Ook hier kan ik geen foto's uploaden dus de volgende keer weer ergens anders proberen in ieder geval kan ik hier internetten, zo even een heerlijke maaltijd verorberen in een restaurant aan springfield aveneu, en de Chinese tuin was echt rust gevend was leuk om door te lopen en ook erg leuk om toch te verkleden heb er in ieder geval leuke foto's aan over gehouden. Toen ik terug in de haven was heb ik nog even staan luistern na Aboriginal muziek en sta nu op de foto met 1 van de muzikanten in aboriginal stijl, Ik weet maak jullie nu erg nieuwsgierig na de foto's maar goed die komen nog dus. Voor nu eerst tot later weer met 2 dagen meer berichten

goodday peeps!!!

loving down under

Reacties

Reacties

thuis

prachtig al die verhalen ik heb ze allemaal even voorgelezen dus kunnen wij allemaal even meegenieten inderdaad zijn we heel nieuwsgierig naar de foto''s geniet en daag tommy

innie minie

Leuk dat jullie zo genieten van alles, ik hoop dat ondanks we even niet kunnen sms'en je zo ook mee kunt reizen en kunt lezen wat ik hier allemaal doe, ik heb al veel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan, groeten aan thuis en aan zus en zwager, geef fem een knuf van me lies mij tot schrijfs

tante sien

hallo inneminnie. ik ben blij dat je het zo leuk hebt geniet nog maar lekker van deze trip en tot gauw liefs tante sien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!