The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Maar weer eens een update van New South Wales Australie

Zo luitjes een goede lampionnen loop gewenst;) hihi die kinderen komen weer voor niks, ach mam geeft ze wel wat;) ik ben te druk met genieten, van morgen ben ik na waverton geweest een zeer sfeer vol suburb van Sidney New South Wales en heb daar in balls head reserve, een aantal tracks gelopen zal eerst even vertellen dat het erg warm is vandaag tijdens het opstaan was het al 27 graden en nu is het ongeveer 31 graden dus kun je na gaan, het was soms erg zwaar de tracks te doen omdat je constant na beneden en na boven toe loop maar wel erg heerlijk om te doen, je komt er tot rust en geniet van de omgeving, ik heb weer eens lorrekiets gezien de leuke bonte schreeuw lelijkerds vind ze geweldig, en ja wel weer kookabura's denk ijsvogel maar dan ten grote van een grote meeuw, kleur hem dan bruin met een crème buik en een beige kuif en ja dat is dan de kookabura, ze zijn echt bijzonder mooi en hebben vind ik een aangenaam geluid, kleine hagedisjes schieten voor je weg en ik word vergezeld op mijn tracks door kleine zangvogeltjes en een prachtig uitzicht die bij tijden tussen de bomen door te zien is over het water, het is echt warm en ik zweet me soms de pleuris, nou ja ik doe in ieder geval wel sportief zo! ja goedkoop hè wat zien en te gelijk een sportschool kan in ieder geval niet klagen over de airconditioner die is gratis;) hier zijn de prijzen een stuk lager dan in sidney strand dat viel me gisteren in katoomba ook al op hier kan je genieten van een long jack heavy voor 2,50 ( een sterke kop zwarte koffie) ik krijg van de serveerster er een fris glas water bij en ze kijkt me aan en zegt het it's to hot to walk the trails, tja daar was ik ook al achter gekomen maar goed heb het wel gedaan! Zo nog even na springfield en me op frissen en om kleden en dan op na bondi beach!! Want voor iets anders te doen is het echt veel te warm, ik denk niet dat ik ga zwemmen maar even genieten van de zee en wind op bondi beach is ook genoeg voor mij, tot zo ver even mijn kleine up date tot de volgende

cheers!!!

x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!