The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Hippies op het station, de beroemde strandwachten op Bondi Beach en nederlanders in de wasserette

Hallo luitjes mijn laatste blog vanuit australie is aan gebroken, ik ben er van morgen dus vroeg op uit gegaan dat hebben jullie al kunnen lezen, nadat ik uit de internetcafe kwam heb ik me gauw opgefrist en omgekleed om na BONDI BEACH te gaan, de gehele dag was het echt al warm en was wel toe aan een beetje verkoeling en je wilt het toch ook wel eens met eigen ogen aanschouwd hebben, toen ik nog thuis was zag ik met regelmaat bondibeach op de tv het programa van de life gards daar, dus ja als je dan toch in sydney bent dan moet je bondi dus niet over hebben geslaan, oke dus met de trein na bondi junction gegaan en daar dus lijn 388 gepakt na bondi beach, toen ik op de trein stond te wachten op kings cross trainstation, kwam ik in gesprek me twee ras echte ausie hippies, na een normale begroeten van: good day, how are you love and were you from? komen de tips over wat niet te missen in bondi als me 1 ding echt is op gevallen deze tijd hier dan is het wel dat iedereen wil weten waar je vandaan komt en wat je gaat doen, en je vervolgens met een hoop tips en feitjes weer los laat op je verdere avontuur. Iedereen is vriendelijk en hulpvaardig en als je het even niet meer weet willen ze je maar wat graag helpen, ik heb snel mijn weg hier gevonden en was bijna al ingeburgerd bij de 2e dag! als ik op bondibeach aan ben gekomen, en rustig over de boulevaar loop, zie ik al die beelden van tv voor me ogen voorbij flitsen dit is het strand, druk druk met dit warme weer, maar er staat een aangenaam briesje dus niks mee, en dan zie ik ze toch echt de beroemde strandwachten van bondi, sommige herken je meteen en volgens mij heb ik kerbox zien surven maar goed ik heb daar een tijdje gezeten en de dingen gaade geslaan en ook wat wezen lezen dat was de eerste keer sinds tijden dat ik weer eens las, ik zie ook zo veel dat mijn ogen geen tijd hebben voor de boeken. Lopen voer de boulevaar, het bondistrandpaviljoen bekeken (ook van tv) en het centrum gezien was het voor mij weer tijd om te keren na kins cross, ik moest de was nog doen en de koffer die moet ook nog gepakt worden dus ik wilde ook nog even lekker eten etc ik had nog veel op de planning staan, eenmaal terug hier eerst wat foto's online gezet voor de thuisblijvers, en dan na de wasserette gegaan. Poeder er in kleeding er in trommel dicht en aan die handel, en wat doe je dan dan ga je zitten wachten en lezen en na 30 minuten later is de was er door. Tja schoon maar nu dus nog niet droog, hup de was in de droger dan maar, en dat duurt wel weer een uurtje grrr wachten niet mijn sterkste kant, al zeggen ausie's vaak genoeg no worie's mate easy and relax, ja hallo ben een nederlands trut ik wil alles snel, er zit niks anders op dan te wachten en hup het boekje er maar weer eens bij gepakt, als ik daar zo sta te lezen en te wachten hoor ik in eens nederlands, hoe werkt dat nou? joehoe aanspraak ik kijk op en zie een man, vrouw en nog een vrouw staan ikleg ze uit hoe de machine werkt, das en peace of cake zo als ze het hier zeggen, of terwijl een fluitje van een cent. We raken aan de klets over sydney en over het leven hier, hun ris en die van mij wat te doen en wat niet te doen etc. het normale gesprekje. IK moet nog even wachten als ze besluiten er weer van door te gaan.

Als mijn was droog is en loop ik na mijn lodge en hang daar het nog even op, de koffer staat l op bed maar gepakt heb ik nog niet eerst maar even de vlucht checken en morgen vertrek ik dus om 13,00 uur in de middag na Auckland, Ik stuur zo dat nederlandse meisje een bericht als ze zin heeft morgen voor de vlucht nog voor een koffie te gaan als ze tijd heeft, en dan vier uur later zal ik op nieuw zeelands bodem aankomen en begitn er een nieuw hoofdstuk.

Ik zeg dit misschien ten overr vloede maar de reis heeft een grote inpact gehad, en ik denkd at ik van af nu anders tegen de dignen aan zal kijken, ik heb geleerd dat sommige dingen gewoon gebeuren op divers redenen en ik heb altijd al gelooft dat karma wertk voor iedereen, doe wat voor een ander en je krijgt er een hoop voor terug, en net als dat andere het verleden kun je niet veranderen maar jij bent baas over je toekomst! Ik ben meer relaxt geworden dan ik al was, ik weet wie ik ben en wat ik wil in het leven en dat is heel belangrijk. Ik heb oude en nieuwe gezichten gezien en vele mensen ontmoet en heb verhalen voor het leven en herinderingen er bij, mijn cameratje heeft over uren gedraaid en mijn ogen zullen nog dagen alles verwerken en wi weet ook wil door in de nacht;) ik heb hier onder een berichtje getypt voor de mensen die ik hier heb ontmoet en hoop dat ze er net zo van genoten hebben als ik en helaas aan alles komt een einde zo ook aan dit.

Mijn volgende bericht zal van niewu zeeland komen, ik laat zo snel asl ik kan wat horen en anders tot in 2 dagen dan

cheers for the last time of down under

good day x

Engels:

In a while i will write here down in englisch what all is happend and done here in down under, its time to leave sydney behind goodbye new south walesand whit that, i leave behind some good peole seen old and new faces and had the time of my life. I have done what i waned and what made me happy and now its time to go on to new zealand and starting a new chapter of my life, i thank every one i met on the trip here, i thank ivette and here husband john, i thank mj for here kind conversations and cool sence of humor,i whis here and here friend a verry good trip in new zealand, i thank mick for taking good care of use all in the blue mountains and showing is a awsome time there. I ahve don the hole circular qauy thing, include the rocks, the harbour bridge, and opera house, now its time to go and ahve awine and diner and one last sleep here in down under,

All of you it was a awsome time!!! i will remember it for ever thank you for everything...

whit love from the heart,

xxxme

Reacties

Reacties

thuis

geweldig kunnen niet anders zeggen wat een mooie verhalen en fotos,wij leven helemaal mee peeps vond het ook prachtig tommy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!