The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Auckland in luxe!!!, rugby in style!!!

Zo dus mijn eerste nacht in luxe en wat een luxe zeg, een kamer daar kan je wel een bal zaal van maken hihi, met warm bad en daar natuurlijk ingedoken ja hallo na al dat vliegen was ik toe aan relaxen, pizza en een goede rugby game volgen er na, thuis sms en dan heerlijk neer ploffen op een kings bed, morgen 10 minuten voor 5 opstaan en dan door vliegen na Wellington, ik voel me echt thuis hier mijn eerste aanblik op Auckland en ik wist het dit is echt hemels!! Nieuw zeeland is voor mij niks anders dan thuis komen, groene heuvels begroeten me als ik met de vliegtuig over vlieg en dan de stad, skytower in zicht en de eerste blikken op Auckland zijn uitdagend, ik ben onder tussen een reuze fan van de all blacks geworden en juich hard mee met alles, ik heb lang gewacht op dit gevoel maar ik weet dat ik dit nooit had willen missen, ik kan niet anders zeggen dan ik ben thuis gekomen!!! zo veel natuur en zo vele lieve mensen en heerlijk eten ja dit is dus hemels.

I'm here In Auckland, it was goodbye Sidney for now, after flying whit a aussie going kiwi style all the way up to Auckland I arrived at the airport form the air I had my first glance of Auckland city and what a city it is, well its big people that we knew already, I had a great time in down under and know a new chapter is starting, tomorrow I fly to wellington and I know for sure that this trip will bring me good things and memories' to last for ever, I met great people around the globe and know for sure I meet a hole lot more, I m always open to people and I think it has bin easy to make friends a long the way, well I had a great room in Auckland and king-sized bed yeh me, a nice bath and rugby game and I thought fro sure I m in heaven. well more to morrow people

Reacties

Reacties

roos

hey meisie,

dat klinkt ja weer helemaal op en top, nou ik moet het doen met een 1 persoonsbed en een douche helaas ach ja ik had voor aantal weken terug 2 badkamers waar ik mij in mocht vermaken.

het word voor mij morgen over werken, 8 uur beginnen tot 5 savonds dus mooi wat exstra uurtjes.

nou mis je verschrikkelijk dus we gaan zeker zo dra je terug bent even kletsten hoor wil alles horen.

groetjes ook kus van sam, roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!