The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Yeha Wellington im arived... watch out incoming dutchy

Zo dus een vroege start maar we zijn er na een uurtje vliegen ben ik in wellington en net als met Auckland maar nu nog meer voel ik me gelijk van af het begin thuis, ik hoor een heel bekend nummer van fergie big girls dont cry en denk aan thuis die draaide ik vaak voor dat ik weg ging toeval of niet maar het voelt wel goed besluit meteen even het internet op te zoeken, dus ja weer een plek verder hier blijf ik even en van af hier ga ik wat andere dingen zien, het is een goede basis om nieuw zeeland te verkennen en als ik eerlijk ben veranderen de plannen nog wel eens ga zo wel te papa met een bezoek vereren het mooiste museum die je hier kunt vinden met veel heel veel over de ma ori cultuur, Ik zit nu te typen met de Black Eye Peas op de achtergrond en glimlach even ik heb al zoveel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan, veel heel veel geknipt met die camera, leuke mensen ontmoet en me nog geen moment verveeld, ik heb totaal geen spijt dit is het echt ik zei het al eerder maar ik heb de tijd van me leven.... komt het door de mensen of de omgeving hoe je het went of keert ik heb het erg na me zin. Ik ga zo wellington eens verkennen en voor nu is dit een kort berichtje van een erg gelukkige dutchy

groetjes tot de volgende keer

After leaving Auckland early this morning I made it to wellington yeha, I feel right at home this is it this is the place for me, I seen mountains and green, it all beautiful and I feel good by the people around me and everything... when I start writing I heard a song from fergie big girls don't cry, I turned that song so many times on and some great memories passing my head, I will be off soon to te papa its supposed to be e real beautiful museum or going to see the city I m not sure yet, plans change here to often, well how ever down under was great this will be a new chapter and I know for sure I come back whit some great memories and what ever more, I think I have fallen for this city, so beautiful the harbour and all the green, well for now its nomads but who knows what comes next, i think of staying here for a few days and go from here to picton, nelson or some other places will see what ever comes first, I keep in touch by the blog and e-mail, for now I m a happy girl living the life i wanted

cheers good day to all

me

Reacties

Reacties

roos

mooi mooi mooi, je bent dus al geariveerd op je laatste bestemming, grappig wilde net afsluiten toen ik een mail hier van binnen kreeg, ach ja toeval is mogelijk.
ga snel slapen morgen er weer vroeg uit, heel veel plezier meid.

groetjes roos

hey roos

ja meis ben hier in nieuw zeeland!!!!!!, ik ben echt thuis mensen wat is het hier heerlijk ik geniet echt, eerst auckland aan gedaan en vanochten door gevlogen na wellington, enhier geniet ik echt op en top net na bar blend geweest super, wellington te papa is erg mooi, veel ma ori cultuur gezien, genoten echt vol op

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!