The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

even spullen kwijt en dan op pad Te papa museum wellington

Zo dus dit is wellington, ik heb een goed bed al is deze vele malen kleiner dan die in Auckland haha maar hij staat wel in wellington, boodschappen doen hier is een stuk goedkoper dan Australië jemig daar was ik zo beetje 40 dollar kwijt en had ik nog niet echt veel hier ben ik nog geen 26 dollar kwijt voor drie dagen tja dat bedoel ik even het verschil ik kan de eerste dagen even vooruit en vandaar zien we wel, Ik zit echt aan de water kant, de haven van wellington aan een grote straat met op loopafstand een supermarkt;) altijd goed toch, en ja net als wat ik al eerder zei de mensen zijn hier zo erg gezellig etc., heb mijn eerste bakje thee gemaakt in wellington en al mijn eerste lachbui verwerkt, maori's zijn gezellige mensen nou ja deze wel in ieder geval. Dus ik vermaak me hier uitstekend, was even zoeken om de juiste straat te vinden maar goed toen ik het had gevonden, was het gemakkelijker dan ik dacht, het is er ook erg goed te vertoeven en ja thuis he!!, ik loop gelijk rond als of ik hier altijd heb gehoord en eigenlijks voelt dat ook zo.Morgen of over morgen richting picton met de ferry voor een bezoekje, altijd leuk en de ferry tocht is echt super drie uurtjes door de sounds heen overal fjorden en groen, zee vogels, en water gewoon prachtige natuur wil je nog meer?, ik vind wellington ook veel aangenamer dan sidney al hoewel het voor Nederlandse begrippen nog steeds erg groot is, hier heb je bergen en veel groen en dat is wel mijn ding. Mensen dit is echt het goede leven hoor, plus prijzen zijn ook in veel gevallen goed,je moet wel even oppassen beter dan in sidney en OZ, ik heb overal wel aanspraak ook vandaag weer geen idee hoe dat kan, maar mensen schijnen me te mogen of niet tja ik weet het niet hoor, vandaag weer een gezin met kleintje en binnen No time ja daar gaat het weer how are you love?, were you from? en daar gaat het gesprek weer heen hihi, ook al weer gehoord your so sweet and how nice of you, ben ik dan zo'n beleefde miep of zit het in me? geen idee. Jack Johnson op de radio heerlijk muziek, zo nog even op verkenning om de andere kant nog even te zien etc., altijd leuk en dan met een paar uurtjes aan het avond eten hier is het nu 10 uur later dan in Nederland, en me maag begint te knorren maar moet nog even wachten met eten koken kan moeilijk om 4 uur aan de tafel hangen hihi. Tja wat kan ik nog meer zeggen, ja dat het me goed bevalt:) misschien wel te goed ( sorry thuis moest even zeggen,) het heeft een relaxte sfeer, ik ga zo me even weer een thee maken en dan nog even weg voor het eten, tot het volgende bericht

Dutch discover kiwi

xx

Hey all, so this is wellington, yeh we are there its a beautiful city a love it more then Sydney and I think I like it to much sorry people at home but I needed to say it, it has a relaxing vibe and the people are so friendly and well I really can walk in like 5 minutes to a metro supermarket and the same distance to te papa well almost lets say 10 min then, I can see the harbour in no time, and it aint here that busy as in Sydney, were I do need to say drive like mad cows the now were the horn is people I can tell you that much. I have not such a big bed as in Auckland but it will do just fine for this one's is here, good to know when your bed is in the same place as you;) hahah, I got to love the kiwi sense of humour, and there taste of music its all my thing no complains from me if you ask me what is my favourite place so far this will be it, green and it feels fresh even for a city, I made my first cup of tea andunpack my things and went to te papa, what is by the way a big; really big museum, but really cool to see, if you love history like I. Then this is the place to start, I have seen ma ori culture and loved it, to see how they live and experience life its really interesting to watch and you can understand a little more of them by doing this, they have good paintings to and some really nice pictures to look at to. The weather is great so far no rain and i can walk in summer outfit so good for me then, I think before I make my self dinner to go for another walk around wellington and see some more and do some more exploring, maybe i go tomorrow or the next day to piction for a visit who knows it suppose to be a really beautiful ride whit the ferry 3hr well that's fine because all green and perfect nature cant get my sunny mood away;) so I m up for that and who knows were my path leads to it changes always a bit we see what happens. so for now this is it I m going on exploring...

good day to all of you and till the next up-date, new zealand wellington

xxx

me

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!