The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Ohhh god save me from crazy canadian guy in wellington hahaha, bar Blend

Net in bar blend geweest dus misschien schrijf ik niet geheel meer zoals het zou moeten sorry thuis voordat maar wil jullie dit niet onthouden. Toen ik binnen kwam was daar een gast die echt iedereen hun aandacht wilde met wat hij aan het doen was hij was echt aanwezig zullen we maar zeggen, maar goed ik had dus daar twee wijntjes gehad en ondertussen zat ik de mensen te observeren ik vind dat wel leuk kijken hoe iedereen zich gedraagt en wat ze doen en hoe ze lol hebben etc., ik luisterde ondertussen na heerlijke muziek als crowded house en bob dylan zo goed omdat te horen die behoren absoluut tot mijn favorieten, wel in ieder geval toen ik weer beneden kwam om internet op te zoeken zag ik hem hier weer, en ja toen ik dus voorbij kwam met een kop thee in de handen was het oh jeetje wat heb jij een mooie tattoo mag ik hem zien en ik ja wel maar wacht even ik moet het theezakje even kwijt in de prullenbak, dus hij kijken en zo en voor dat ik het wist waren we aan het praten over canada en tattoo's hij blijkt een erg aanwezige maar toffe gast te zijn die zeker wel te pruimen is hoor in je nabijheid dan, ik heb vandaag curry en rijst gegeten lekker pittig dat was echt even lekker, zo als je al merkt ik ontmoet overal mensen zelfs al vraag ik er geheel niet om dan kleven mensen aan me, tja ik weet niet waarom maar het gebeurd, ik geniet van gesprekken en doe mijn ding en weet gewoon dat ik doe wat ik wil, de muziek is goed vandaag en de mensen om mij heen ook gelach en geroezemoes, lekker nieuw zeelandse wijn en 2 wijntjes later heb ik me prima vermaakt, ik wilde thuis alleen even vertellen over mijn geweldige dag en dit is dan voor nu echt de laatste keer jongens, want het word nu echt veel te laat verder, maar deze ontmoeting met de Canadees zal me nog lang heugen hahah, en de mensen om hem heen ook, aanwezig als hij is hahahaha.... je moet er tegen kunnen.

wel luitjes het is weer mooi geweest we sluiten af voor vandaag

liefs mij xxx

So I here I am in bar blend at wellington and there is a guy going pretty loud and so and try to getting into the picture if you know what I mean, he try ferry hard to make it to every ones attention, well he got to be the centre of it I think, well anyways I had there a few wines 2 to be honest and after my spicy curry and rice that was very well taken, believe me it was good fun to watch others and just to watch them and there behaving I like doing that at times, anyways I had a great time there and the girls are very nice, and when I got downstairs I met the guy again and then he started like all wow what a crazy tattoo you got on your back! can I see it? and I m like yeh you can if you like but wait I need to get the tea back into the bin, well he had no time for that he just needed to see, then he told me were he was from and I had a bit of a chat whit him and the crazy guy seems to be a real nice one in deed, it was a nice conversation some Howe that always happens to me, anywhere I go, I don't know maybe I drawn to them I really am clueless about that. anyways i end up being here online and sending some story's home and picture's and having tea, and thinking I do live a great life after all. so no worries' I m doing pretty good these days I love travelling and meeting others ohh this is the good life i tell you.

till the next catching up

love me xxx

Reacties

Reacties

bibi ;-)

Hey meid!

Ik doe echt mijn best om al je mooie/leuke/bijzondere verhalen te lezen! Echt super..
Valt niet op hoor dat je aan de wijn ben geweest ;-) hihi.
Geniet er vooral van, en als je op vakantie bent moet een drankje kunnen he!
Nou volgens mij ga je weer veel leuke dingen beleven waar je nu bent!
Maak ook veel foto's, ben zô nieuwsgierig :$..

Tot snel!
En veel plezier nog!
liefs, mij

hey bibi

hahaha gelukkig maar, ik las het net even terug en dacht oei oei maar het was echt super gezellig!!!, ik ga me best doen om weer zoveel mogelijk leuke dingen te doen natuurlijk. ik zal je op de hoogte houden meis

liefs mij xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!