The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Santa's parade 14-10 wellington

Vandaag was ik de middag na de botanische tuinen van wellington gegaan en ik kwam dus via tinaka road en heb daar een heerlijk organisch kopje koffie gehad dat wil zeggen een koffie zonder toevoegingen de kiwi's zijn ook erg van gezond doen en denk aan je toekomst, ben dus al weer behoorlijk gezond ingeburgerd zullen we maar zeggen. Dus na 30 minuten lopen was het bordje botanische tuinen wellington inzicht en heb daar een heerlijke middag gehad tot dat ik het een beetje zat werd en met de kabelbaan na beneden gegaan daar aan gekomen liep ik lambtonquay in en ja daar werd ik zo waar op gewacht door een menigte die stond te wachten op de Santa parade, dat is wel erg grappig met de warmte denk je niet echt aan kerst maar hier is het heel gewoon en het was erg gezellig om de parade te kijken, gezellige mensen en muziek en ja waarom niet heb de tijd aan me zelf, daarna nog na een concert wel een openlucht concert dus van een Braziliaanse rythem and drumband geweest was super lekkere op zwepende muziek heerlijkevibe daar, tot nu toe waar ik ook heen ga het is altijd gezellig en de kiwi's zijn erg vriendelijk maakt niet uit wat er gebeurd ze blijven hun zelf, en als je zegt ik ben een dutchie dan willen ze echt alles van je weten haast tot je pin nummer toe haha, maar ik vind het wel cool en gezellig dus mij hoor je niet klagen al denken sommigen daar anders over hihi, ik heb nog wat foto's van santa parade er op gezet dat was wel grappig, vanavond ga ik na bar blend en ga mee doen met dequiz avond geen idee wat er van me verlangt word maar een uitnodiging sla je natuurlijk niet af toch.

xxx mij op een hele gezellig zondag in warm wellington

Today I went for the afternoon to the botanic gardens hear at Wellington and it got pretty hot really nice whit the sun, I walk over there and after like 30 minutes I had a good long black whit a glass water at a organic coffee shop over here every one seems to me to be very good on there health and thinking lot more of the future then they do in Europe, I think that's great! I had a really good time over there and enjoyed the tracks and plants and tree's whit this sunny day today. Then I went whit the cable car back down to Lambton quay I hope I got the name right anyways, before I knew it I was warmly welcomed into a crowd who were all waiting for the Santa parade, and I was really thinking what at this time now? well yes I think here its normal but in Europe we celebrate Christmas whit cold days and snow and here its like warm who thinks of it then!! anyways I had a great time whit some really nice people over there and made some picture's to show the vibe a bit for you guys. After that I went for a open air concert of a Brazilian rhythm and drum band what was kind of cool really nice summer beat and enjoyed it. so far every were I went I met nice and friendly people and I really think kiwi's are great people and I enjoyed my self very much over here, to night I go to bar blend for its Sundays so time for I thought it was a game night tonight whit guessing things in teamwork and they had some cool prices as good whines and good food and nice peeps and having fun nothing wrong whit at times, i like to be on my own but at times its so nice to be surrounded by great people and have some fun, well for now enjoy and till next time leave me a message and i get back to you

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!