The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Bar blend the quiz night whit france people, lang leven de franzosen met quiz night hihi Bar Blend Wellington

hallo iedereen,

vandaag was het dus de avond van de vragen ronde in bar blend en ik had het genoegen daar een grote groep jonge fransozen te ontmoeten en heb me erg goed vermaakt vanavond. Ik had een zeer goed gesprek met een leuke en vlotte franse meid van dertig die werkt bij een uitgeverij maar hard toe was aan verandering ze had een slechte relatie achter de rug en wilde een nieuw begin op een gegeven moment tijdens de quizzz,!!! kwamen we in gesprek de gehele avond onder genot van wat drinken hadden we een zeer goed gesprek die af en toe werd onderbroken voor haar omdat ze even moest roken ( trouwens dat moet je echt hier laten 12 dollar de pakje ongeveer echt te zonder) in ieder geval deed 1 meid een karaoke uitvoering van de four non blonds wat echt cool was iedereen juichen natuurlijk, ik geloof dat het iedereen goed na de zinis gegaan vanavond want het was echt erg gezellig, ook al hadden we niet alle vragen goed maar dat geeft niet het is een spel en gaat om de lol natuurlijk dat op de eerste plaats toch, normaal ga ik helemaal niet uit en dit is dan ook pas de tweede keer van deze trip dat ik dit doe maar zo als ik al zij een uitnodiging moet je nooit weigeren en vandaag wilde ik toch echt iets gezelligs ter afsluiting en dus toch maar gegaan, een makkelijke maaltijd vandaag zo als ze het hier noemen chips and spring rolls of terwijl patat van die Vlaamse met mini loempiaatjes heerlijk simpel maar ging er goed in, ik heb ook nieuw zeelands best verkochte snoep al geproefd dat zijn marshmallow visjes met chocolade cover das echt lekker!!!! zeker voor een choco freak als ik hihi, eens zien ben ik nog wat vergeten te vertellen, oh ja er zong nog een meid een nummer karaoke van de four non blonds en dat klonk echt goed moet ik zeggen onder luid applaus gaf ze een kleine toegift wow die heeft lef zeg, in ieder geval weer een super goede avond en dag gehad die ik voor niks in de wereld had willen missen, ik ga afsluiten voor nu en dan even lopen en na bedje het is weer genoeg geweest we hebben de kerst man gezien, concert gehad, karaoke, quiz, fransozen en weet ik het al niet meer oh ja bloemen ook dat nog nee het was een goede volle maar zeer wel bestede dag geweest, en voor nu lokt het bedje echt tot een volgende verhaal jongens welterusten voor nu!

liefs mij xxxx

Hi all,

this is after bar blend and quiz night so I make it right from the start clear that its late and might get the words a bit wrong but I ment them right;),I met today at the bar blend in quiz night very nice France people young ones who living there dream and it was a blast doing the quiz, we had a lot of fun and whit one of them I ah a really nice chat and the evening was passing so quickly before I knew it was time for me to go and to have some good rest for tomorrow, it was really great tonight I had a easy dinner, some chips and spring rolls whit it just very quick and easy to do I had no feeling for it to make me a real fancy dinner so that was it and it tasted good then I headed of to go to bar blend and had a great night whit these guys and had a good laugh or to, real good music like no benny and the jets good song, when I was thinking of a surten person this night all the sudden the song turns on from crowded house falling at your feet, I get a bit chilled for this song reminds me always at this person and in my heart I knew this was the right way, I had a great time in blend tonight and even when my trough hurt like crazy and almost cant speak haha silence sings on there way or smoke signals to communicate, I think I get bit of a flew or something like it well I m a live and its okay as long as this is it what ever you know... well anyways I need to go to my bed for real tomorrow is another day and I need my rest still at least I had a great time and I enjoyed myself good whit these people had a nice conversation and some good laughs what is always good for the soul, your soul can only grow if your open for a new experience as they say so and I think I grow from this to again, anyways before I o of rambling about all sort of things I had a really good time here tonight and we have to see what tomorrow brings again, who knows its just another day you know!, so far I met great people along the way and had a real good experience and i didn't wanted to miss it for the world, I loved every bit of it, travelling is the knowledge of the world and you grow whit it and gain more out of it that's it for me... I m off to bed for now

with love xxx me

Reacties

Reacties

tante sien

goh wat leuk ja de groeten van tante janny . het schaatsen was zeer geslaagd waren om 19.00 pas weer thuis nog veel plezier.groeten pap map jan dirk en helena en pootje van femke

thuis

zoals je hebt kunnen lezen was het prachtig en thialf echt een belevenis, fijn dat het zo naar je zin gaat en weer prachtige fotos zijn er gemaakt. je vermaakt je opperbest daar daar zijn we blij om groetjes tommy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!