The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Uit eten en een leuk gesprek verder

Hallo weer eens een berichtje van wellington van mij, dit keer waren we lekker uit eten geweest jammie het buikje had het goed hoor en het is hier de gewoonte gewoon te praten met een ander ook als je die net hebt ontmoet of als je die kent en soms word je zelfs tot aan de tafel uitgenodigd zo als nu ook. Aan de heerlijke curry gemaakt met kip en toen ja er zat een meid helemaal alleen te zitten aan de praat geraakt en later toen de wijn op tafel kwam zaten we gezamenlijk aan tafel te kletsen, wat een lieverd die meid haar naam is Maria en ze bleek van Portugal te komen, we gingen van luchtige gesprekken na heftige gesprekken en uit eindelijk toen het tijd was om te gaan wisselden we adressen uit en ik kreeg van haar een geschenk een prachtige sjaal zo ontzettend lief van der, ik wist even niet wat te zeggen, we hadden heel veel gemeen met elkaar en een gesprek over twin souls, mana, strenght en passie voor het leven was een super avond en een wijntje en twee waters later was het dan ook niet echt leuk om te moeten opstaan maar de restaurant was aan het sluiten haha, dus we moesten wel samen besloten om nog een stukje op te lopen. soms ontmoet je de liefste mensen en die laten een diepe indruk achter, ik heb weer een zeer goede avond gehad en dat terwijl eigenlijks was besloten om het een rustige avond te maken en vooral niet te laat en ja natuurlijk gebleven tot sluiting tijd ik geloof dat iedereen vanavond het erg na de zin heeft gehad het was een heerlijke avond vol goede gesprek stof en ik begrijp het nog steeds niet meer ik blijf me er over verbazen over hoe ik mensen aantrek, en altijd van die dingen mee maak als vandaag ook weer. De sjaal die ze me gaf als cadeau heeft alle kleuren van de regenboog en helaas, moet ze morgen vroeg weer de bus nemen want dan gaat ze met de ferry na picton, we hopen elkaar nog in Auckland te treffen al vorens ze weer na Portugal zal gaan, ze heeft een ieder geval een zeer goede indruk achter gelaten en als het gezegde gaat soms lopen mensen in je hart voor een reden en laten er voetafdrukken achter die je maken tot een andere persoon, je voelt je verbonden in een seconde en het leven neemt de volgende wending. Ik vind die gezegdes hier geweldig ook de kleine verhalen over mana en passie ik vind echt super ze te horen. Waarschijnlijk blijf ik hier wat langer dan gepland in wellington voor dat ik weer verder ga ik heb hier echt veel te veel na de zin en het doet me zo goed te praten met verschillende mensen hier en ik leer elke keer zo veel meer van hen en van me zelf, ik had beloofd aan mezelf me niet te veel te hechten aan mensen maar ik kan het niet helpen hier in wellington heb ik toch een beetje van me zelf terug gevonden iets wat ik al een tijdje kwijt was. De stad is easy om rond te komen, je kunt met gemak lekker zelf rond lopen en zien waar je heen wil gaan ik heb al heel veel gezien. Ik loop bijna overal heen en neem weinig de bus, helaas heb ik nog altijd erg last van mijn keel volgens de locale hier komt dat door de lucht hier en moet ik daar aan wennen ach ja het gaat wel weer over, bob Dylan is op de achtergrond aanwezig de muziek schalt door de lucht en vervult me hart met een klein beetje heimwee, in Nederland luisterde ik ook veel na bob Dylan en nu doet het me toch wel denken aan familie en vrienden maar ja dan aan de andere kant van die bol ben ik nu en het is ook erg mooi geweest tot nu toe was het een reis om nooit te vergeten, je groet er als persoon door en je ontmoet zo veel lieve mensen en ziet zo veel, ik mijmer nu een beetje maar er word vast begrepen wat ik bedoel, als je uitkijkt na dat wat nog gepland staat en dan leef je het uiteindelijk dat is zo gaaf alles is boven verwachting gegaan, ik twijfel er geen moment aan dat dit de beste beslissing is geweest die ik ooit heb gemaakt voor me zelf, ik wandel heel veel hier en daardoor is het ook erg goed voor het lijf ;) hahaha, eerste dagen veel pijn in de voeten gehad maar nu ben ik het gewend. Ik hoop me morgen wel iets beter te voelen dan vandaag mijn keel had me goed te pakken en ik heb zelfs even gelegen vandaag ( matrasje voelde heerlijk en na een uurtje of zo was ik er weer helemaal) toen opgefrist en toen op weg gegaan na restaurant, lekker eten, het Engelse meisje van gisteren die bij de groep Frans talige zat ook weer tegen gekomen haha, zo zie je maar weer soms kom je de zelfde gezichten in eens weer tegen, maar jongens aan al het goede komt een eind zo ook aan deze dag het is nu bijna half elf en ik begin mijn lichaam te voelen tijd om het bedje op te zoeken maar wilde eerst nog even het internet opzoeken en nu ik dat gedaan heb ga ik lekker slapen morgen weer een nieuwe dag

liefs aan iedereen een dikke knuffel

good night from wellington

whit love from the heart, mij xxxx

Reacties

Reacties

thuis

leuk erg indrukwekkend, het is erg leuk voor jou dat je zoveel mensen ontmoet en mischien daar later nog wel vrienden aan over houd tommy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!