The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Oke wat doe je als je in newtown, wellington bent dan ga je na de zoo

Hoi iedereen, een berichtje van newtown, een suburn of terwijl buitenwijk/voor wijk hoe je het ook maar bekijkt, van wellington.

Hier besloten na de zoo te gaan het is een kleine maar wel gezellige zoo, en daar had ik ook mijn encounter met een kiwi en wel niet zo maar een kiwi nee met tahi de kiwi de na een redding 1 pootje overhield het is een locale ster hier en ik snap wel waarom, zo'n mooi en schitterend beest wat een dier, tuurlijk heb ik ook genoten van de andere dieren absoluut maar tahi maakte het mijn hoogte punt van deze dag ( al werd ik er wel een beetje om uit gelachen thanks guys;) haha) maar goed ik was zo blij als een klein kind in een snoepjes winkel hihi, ik zit nu met een beker thee dit even te schrijven, ik word steeds meer aan het hoesten, niezen en de keel hè dus aangezien ze dat hier wat minder vonden heb ik tabletjes gekregen met soort mint smaak zuigen er op en dat helpt voor de keel en de neus die hou ik wel openmet de mee genomen spray, je kunt er niet veel anders aan doen. Soms proberen anderen erg grappig te zijn als ik nies of zo, zo van hey joh wat maak je me nou wind genoeg in wellington er hoeft niet meer bij dat soort ongein hihi ach ik kan er wel om lachen, het was heerlijk wandelen door de zoo de gibbons hadden een kleintje gekregen net als de chimpansees erg leuk, een penguing moest onder chirurgie en dus gingen de anderen hem gezelschap houden in de carintine hokje, ik heb ook een turatua gezien een wat nou een hagedisje die hier leeft en wat weg heeft van de dino's en erg oud kan worden fantastisch zie de foto's voor je zelf,

xxx mij

hey all, hope you still enjoyed the tails here, well today went to new town and had a look into wellingtons zoo, my first encounter whit local star tahi, I was like a kid in the candy store but you can laugh all you want but it really made my day to see such a beautiful animal I cant understand why people do in general something to animals and hurting them or even kill, I really cant believe that!!, I think I got sort of a flew now, painful to swallow and so and sort of cold well some medication for it and hope it works out so I m okay beside that no worries', some of the monkeys had baby's very cute to watch those guys swinging and having just a fun life, it really was windy today here but of course its windy welly what ells!!! hahaha yes I know that now why they call it windy welly, because of the wind its not really warm today like 17 so, but anyways its dry so now complains there I maybe go from here to the museum what left from the afternoon just to have a look or so, anyway all till the next adventure I would say

love from the heart me

enjoying wellington to the max xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!