The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

update met thuis msn / skype en de laatste nieuwtjes van wellington

hey jongens even voor de gene die graag weer eens persoonlijk wat van me horen ik zal morgen lokale tijd tussen tien en elf uur in de ochtend datis bij jullie avond oké!!!! Proberen een skype locatie te vinden of MSN, ik hoop dan toch even familie thuis te kunnen spreken. Het is al weer een tijd gelden mocht het voor jullie niet lukken dan geen probleem natuurlijk dan proberen we het gewoon op een andere keer weer, nou ja tot dan voor mij word er vroeg in want ik ben echtmoe enz.dus ga me een kopje thee maken en volgens de mensen die ik hier heb ontmoet moet je het gewoon even lekker uitslapen, verder veel drinken etc voor het keeltje maar ik denk dat het al wel wat beter word dan gisteren toen had ik haast geen stem overdus ik kruip zo meteen met een boekje lekker met een truitje met lange mouw en sjaal om weg en doe vanavond heerlijk rustig aan, net even gemakkelijk gegeten macaroni met kaas saus en ham smaakte goed overigens, vanmiddag nog even boodschappen gedaan verse croissants voor morgen bij het ontbijt jammie!!! Gisteren voor we gingen slapen nog onder het thee een huisconcert gehad haha gitaar muziek met eigen gemaakte liedjes wat erg gezellig was, toen na bed gegaan want om 8 uur ging de wekker vanochtend al weer, rustig ontbeten en nog internetten toen op na new town die update hebben jullie ook al weer kunnen lezen nou ik hou het nu voor gezien het is 19.05 uur hier en ik ga me een thee maken en wegkruipen met een boekje even lekker rustig aan doen, het zal geen latertje worden vanavond, morgen waarschijnlijk op weg na Mount Victoria, het moet een super uitzicht vanaf daar zijn over de stad wellington en haar suburns

wel tot de volgende update maar weer, iedereen de groetjes, fem een dikke knuffel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!