The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Katherine mainfield,middag thee met koekjes en een rustige dag in wellington

Vandaag het geboorte huis van nieuw zeelands meest gerespecteerde en beroemdste schrijfster geweest, ze as pas 34 jaar oud toen ze stierf maar had een bijzonder leven achter de rug ze verliet nieuw zeeland toen ze 19 jaar oud was, een echte vrouw van de wereld was ze wel. en ik denk niet dat ze gemakkelijk was om mee te leven maar ze schreef wel erg mooi, het huis zelf was klein maar prachtig het gaf een goed idee hoe je toen leefde in nieuw zeeland en ik ben van de historie en cultuur dit was een goede moment om dat eens in me op te nemen, en natuurlijk vandaag ook weer een aantal aardige nieuw zeelandse mensen ontmoet 1 vrouw bij het huis die me van alles vroeg en daarna mij een middag thee verzorgde met lekkere koekjes, helaas mocht er niet gefotografeerd worden binnen maar het was wel de moeite waard en later een aardige vrouw die oorspronkelijk van Auckland kwam maar hier al jaren leefde met haar op gelopen na de beehive en onderweg vertelde ze van alles en watje zeker moest zien etc., fantastisch zijn de mensen hier, waarna al rustig wandelend door de straten van wellington city weer op wakefeald te belanden en toen na genoeg te hebben van het Windows shoppen, na me plekje gegaan me zelf een thee gemaakt en achter de pc gekropen, heb me boek ondertussen uit en vanavond lekker uit eten en een wijntje doen met de mensen die ik hier heb ontmoet in blend. Gisteren wou ik het niet laat maken maar uiteindelijk kam de uitnodiging van scot een chauffeur van beroep met zijn vriend die tussen Nelson en Auckland heen rijden met toeristen om wat te drinken en oen zaten we dus met 24 man wat gezellig te kletsen en te drinken en werd het weer later dan eigenlijk het plan was, tja wat doe je er aan als je plezier hebt gaat de tijd nou eenmaal snel.

groetjes mij xxx

Katherine Mayfield, a really amazing person, as well in here writing as in here life she has become a women of the world, I think she was here time far a head even for those days she was a real modern lady, this house breaths history you feel the past. And if you close your eyes you can almost imagine a little Katherine living in this house whit here large family and to be honest this house isn't so big, so I can understand that at times she felt or maybe must have felt she had no private space anywhere, she had to share all whit here family and for a short time that's fine but not for the time she lived here, well anyways that's my conclusion, lots of pictures here and the as long the story gets told room by room you start to have a understanding of here past, its bin a really good way to spend time and after I had seen here movie of here life I begin to understand what a women she was, she was very modern even when she loved her husband, she also didn't kept it a secret she was liking women the same. wow a modern women for those days

Reacties

Reacties

thuis

ja zo word vroeg op bed gaan een probleem. fijn dat we gister zo fijn gebabeld hebben geniet er nog maar even van tommy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!