The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Last day in wellington tonight i leave to auckland

Zo als de titel al zegt mijn laatste dag in wellington is aan gebroken ja het moest er toch eens van komen ik heb veel in de omgeving hier gezien en ook de stad zelf, ik heb geen moment spijt dat ik gelijk van Auckland door ben gaan reizen na wellington en dat ik nu weer terug na Auckland ga vanavond, het was hier een heerlijke tijd die ik graag nog had voor gezet maar goed aan al het goede komt een eind zeggen ze en er komt iets anders weer voor in de plaats wie weet wat Auckland zal brengen, vandaag kerstmuziek om de oren gehad in het winkelcentrum zijn de kerstbomen in volle glorie te bewonderen haha, en er is een kerst giften markt vandaag tja hier zijn ze al de sfeer voor de kerst man in de winkel centra kunnen kinderen met de kerst man op de foto gaan en hun wensen vertellen, vandaag niks gekocht alleen maar rond gekeken, ik vond gewoon niet wat ik leuk vond, ik heb al wel wat nieuw zeelands dingen hoor onder anderen een mooie groene steen pendant wat een super mooi cadeau was, ben er erg blij mee, het is een twist wat staat voor eeuwig verbondenheid van twee verschillen die 1 worden en dat vind ik erg mooi, super blij mee, ik heb een knuffel kiwi, kiwibeeldje en een houtenfiguurtje maori art gekocht dat laatste wilde ik wel graag mee nemen, het zal me altijd herinneren aan een fantastische reis die ik gemaakt hebt. En al heb ik geen kaartje na huis gestuurd sorry jongens, ik heb wel aan thuis gedacht en via de blog jullie elke dag op de hoogte gehouden en dat blijf ik ook doen tot dat ik weer thuis ben. Voor nu was dit de laatste update, want ik ga zo na het vliegveld en vlieg dan om 8 uur vandaag na Auckland toe, vanuit Auckland zal ik me weer melden. tot dan jongens xxx mij

Today it would be my last day here in Wellington, I m on my way tonight I fly on 8 to Auckland back, my journey almost up but still some day left to enjoyed. I had a amazing time her and to ne honest I was not ready to leave that happens never before I always want to go and see more but somehow this city these people got to me and they make me feel right at home, I saw father Christmas and enjoyed the parade, went to beautiful gardens, had laughs like never before, met great people, heard some good music, I have a greenstone twist now and I love the story behind it that two half become one and never separated they make a new centre again, so beautiful the colour I love it, and I couldn't resist a little stuffed kiwi toy so cute I know he makes someone very happy hahah;) it are the little things what reminds me of the places I bin to and this is one of the most amazing places I ever got to in my life that's for sure new Zealand is beautiful.

Reacties

Reacties

bibi;-)

Tijd vliegt ;-)..

Geniet er nog maar eventjes van!

knuffel.

thuis

hoi ienieminie daar zat ik nou net op te wachten hoe kun je dat nou maken geen kaartje grapje tommy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!