The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

vlucht uit auckland

Hier sta ik dan mijn koffer ingechekt, door de boarding controlle en over 80 minuten verlaat ik nieuw zeeland en ga ik na maleisie waar vandaar ik sms na thuis wanneer ik aankomop het vliegveld, ik heb de reis van me leven gehad, en wil hier nog graag blijven ( als het aan mij ligt nooit meer weg willen gaan) maar aan alles komt een eind en ik moet ook weer na huis en na familie en vrienden en werk, het gewone leven.

Na een reis van 12 uur kom ik aan in kuala lumpur het is hier 29 graden warm op het moment dat ik uit stap overvalt me de warmte al, en hier moet ik dan nog een aantal uren me vermaken nou ja dat zal wel geen probleem worden. Het is een groot maar zeer overzichtelijk vliegveld en de mensen zijn hier ook weer zeer vriendelijk om als je het even niet meer weet te helpen, begrijpen ze je niet dan nemen ze je mee na iemand die engels spreekt of ze halen iemand op zo vriendelijk zijn ze, na een bus ritje beland ik in de juiste terminal en vandaar vlieg ik via gate c17 weer na schiphol, waar het 3 graden schijnt te zijn brrr oh men ik moet er even niet bij na denken, nou tot het volgende verhaal maar weer ik zal nog een eind conclusie schrijven maar kan je nu al zeggen al word het flink weer sparen maar de volgende keer ga ik weer en dan veel langer, ik heb de tijd van me leven gehad en de tijd is daadwerkelijk omgevlogen, al ben ik blij om mijn familie weer te zien ( tja ouders kunnen niet zonder dochter en dan is er nog een nichtje die erge heimwee heeft hihi)

jonges tot gauw liefs mij

Reacties

Reacties

roos

lekker vals maar ben blij dat je terug komt meisje, mis je ontzettend.

Ron en Arianne

HoiHoi! 2 jaar terug heb je ons verslag gevolgd en wij hebben jouw gevolgd hoor :) leuke dingen beleefd en natuurlijk iets om niet te vergeten!!!

Ook wij zijn weer aan het sparen om asap weer te gaan...hopelijk gaat het je goed en tot de volgende log :)

aan ron en arianne

bedankt voor jullie berichtje, en op de vraag of het me goed gaat ja het gaat goed,ook al ben ik de kou nu al weer zat, ik hoop dat het jullie ook goed vergaat en dat jullie ook weer snel van dit mooie land mogen genieten, ik heb de planning er nu al weer liggen, en ja soms moet je terug voor de achterblijvers maar asl het aan mij had gelegen had ik die baan aan genomen en was ik er gebleven, ik denk dat ik er zelf nu nog beter heb genoten dan ik ooit had kunnen denken, en volgend jaar nov of dec ga ik nieuw zeeland onveilig maken emt me nichtje, en wie weet wat daar voor allemaal nog gebeurd, ik hou jullie op de hoogte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!