The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Conclusie van mijn trip door New South Wales en de update over het 24 hr te laat aan komen in sydney

Voordat je aan een reis begint tenminste zo werkt het altijd bij mij,dankijk ik na wat kan ik er doen en waar wil ik echt heen dan maak je nog een mischien optie lijstje en eigenlijks weet je van te voren al dat van al die dingen misschien net de helft word behaald omdat je ter plaatste al weer nieuwe ideetjes hebt gekregen. Zo ook deze keer ik had nog beloofd te vertellen hoe het kon dat ik later dan gepland ben vertrokken. Toen ik op stond die dag was het 6.45 uur en ik moest even bijkomen die ochtend, ik wist echt even niet waar ik was tot dat ik er ineens weer aan werd herinderd dit was de dag van mijn vertrek, ik zou weg gaan uit het kikkerlandje yes dat was!!!! Dus ineens kon deze dame heel vlot opstaan hup onder de douche, aankleden en de koffer mee gepakt. Dus uitchecken en toenop na hal 3 en daar zag ik het staan, piep piep zwart op wit stond daardevlucht mi 16 van kuala lumpur was afgelast tot nader te geven rede, wat nee toch dat was niet waar! hevig balen natuurlijk. Dan heb je nog wel de eidele hoop dat je dan in de avond als nog kunt vertrekken. Maar goed aan de balie bij de vliegmaatschapij gaven ze geen reden op van waarom en hoe verder wisten ze ook niet, ik stond dus letterlijk van 8 uur in de ochtend te wachten op enige teken of taal van het vliegmaatshapij wat er zou gaan gebeuren, daar baal ik trouwens nog steeds het meeste van het gebrek aan goede comunicatie en niet weten wat er verder gebeurd. Het werd 10 uur en nog wist ik niets, weer na de balie wat gaat er gebeuren en nee ik wil niet horen van even geduld, want die was dus danig al op de proef gesteld, ik wilde weten waar ik aan toe was, en ik wilde gewoon weg!!!, het werd 10,50 uur en dan krijg je een bon om te luchen maar je moet wel blijven wachten wanter zou zo meer nieuws zijn om 11 uur, tja hoe doe je dat als je alleen bent met je bagage je raad eht al niet lunchen dus want daar is geen mogelijkheid voor, dan word het 11 uur en ja ga maar weer in de rij staan want ja ze wetenhet ook niet anders, er gaan wat rake woorden door je hoofd dat die je niet hard op zal zeggen tja je blijft ook weer beleeft althans ik wel, dus die denk je dan! en hup dus weer verder wachten dit keer weer in een andere rij en ja hier wisten ze ook niet veel, alleen dat je werd opgeschreven en zodra ze meer wisten zouden ze ons op de hoogte brengen, grrr ik was het echt beu... Mijn humeur was beneden peil op dat moment en heftig terleurgestedl ook omdat je steeds in onzekerheid zit. En toen werd er gezegt er staan bussen zo voor en daar moet je heen gaan die zullen je na een hotel brengen wat, dus je bedoelt ik ga vandaag niet weg? Jemig en piep piep, hier heb je danzo naar uit gezien en nu wat gaat er verder gebeuren waarom verteld niemand je iets, boosheid wisseld zich af met terleurstelling en ook verontwaardiging omdat je gewoon in het ongewisse word gelaten, uit eindelijk beland ik in een hotel via de bus samen met een twee andere ( die ik tijdens het wachten heb ontmoet in de lijn) we zitten uiteindelijk aan de bar in dat hotel tja wat moet je anders, we besluiten een biertje en wijn te bestellen, we vragen ons af wat moeten we doen om duidelijkheid te krijgen en je mag het gerust weten er werden wel wat traantjes weg gepikt door ons ( we hebben allemaal ons eigen reden om even terleurgestedl te zijn van het al lange tijd iemand niet meer te hebben gezien tot aan je familie bezoeken of andere redens hoe jet het wend ofweerd het blijft ... piep..) Om ons heen in de bar druppellen meer mensen binnen met ieders ook hun humeur inmiddels op onweer. Dan word middag, avond en word er verteld dat eindelijk na lange tijd om 19 uur terwijl we om 8 uur in d ochtend al staan te wachten, er word osn uit de doeken gedaan dat ze de vlucht niet door konden laten gaan hoe en wat is niet duidelijk mensen schreeuwen door elkaar in de ruimte en de man is haast niet verstaanbaar, wat duidelijk word is dat de gene die dit nieuws nu krijgen moeten wachten tot donderdag op vertrek das dus mooi 48 uur wachten. En waar moet je dan heen!!! daar reken je toch niet op als je op reis gaat. Ja de kamer is mooi, maar hey we willen hier niet meer zitten we zouden in australie nu zitten bah, ik heb dan toch wel geluk gehad want die volgende ochtend sta ik met goede moed samen met twee andere op schiphol en hebben we een boarding pass gekregen, maar ja nu vlieg ik dus wel mooi 24 uur later en de kater is dus als volgt een hotelovernachting mis lopen die je, je zelf dan gunt zo'n eerste dag, een beetje luxe he. En dan loop je iets mis wat zo belangrijk voor je is het zou het er van komen en door zo iets door dat mensen geen goede comunicatie hebben en je niet weet waar je aan toe bent vallen gemaakt plannen in duigen, bedankt he denk je dan!!! Kijk er kan altijd wat gebeuren maar wees duidelijk maak geen valse beloftes als er vliegen twee vluchten nog wie weet kunt u daar op en vervolgens zeggen nee er vliegen geen vluchten en dat heb ik nooit gezegt, hmm tja het is waardat waar mensen werken er fouten worden gemaakt maar toch, wees gewoon wat menselijekr na elkaar toe. Al met al heb ik echt een geweldige tijd gehad ondanks dan dat.

New South Wales

Wat zeg je over een trip die je altijden wilde doen en die nog beter is bevallen dan dat je dacht, nou simpel eigenlijks, ik wilde lang na sydney en het kwam er maar niet van. Sydney bruist en dat wel zo'n 24 uren rond het is echt een belevenis op zich, van de tim tam koekjes tot aan de heerlijke wijnen en de lachende mensen, vergeet dat zonnetje ook niet en dan alles er om heen als de ferry's, manley, bondi, taronga zoo, het uitgaans leven, eten, gezelligheid, en zeker de blue mountains en zo zijn er nog vele wildparken rond om sydney, new south wales barts nog van de aboriginal cultuur je kunt het zeker wel vinden als je dat wilt, en doe dat ook vooral dan begrijp je ook meer van deze cultuur, Van de schattige en toch ook krachtige koala's, de fantastische jumpers kangeroe's, walabies etc, tot aan de rust buiten de steden er is voor iedereen echt wat wils van het avontuur in de mijn stad broken hill, het wild leven, of het uitgaans avontuur, er is altijd wel een plek in australie te vinden waar je, je hart kunt verliezen en je dromen waar kan maken,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!