The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

2011 het aftellen is op nieuw begonnen Brisbane en Nieuw zeeland

Ik had een super meevaller en daardoor is het weer aftellen begonnen;

Dit keer gaat de reis via maleisie na Brisbane,

Brisbane met zijn heerlijk klimaat, bekend van de overstromingen helaas maar even zo bekend om haar prachtige kust, koala's en ja wel queensland dus steve irwine ( beerwa) tropisch regenwoud, uitgaan tot je er bij neer valt voor de jonge backpackers een must schijnbaar;) het heerlijk maar ook soms veraderlijk zonnetje, the great barrier reaf!! binnen handbereik.

Brisbane is best uitgestrekt wat lopen niet echt geschikt maakt, pak dan als een echte hollander de fiets lekker toch zo'n verkenningstocht of de bus even zo goed te doen. Luier in south bank, bezoek marktjes fo ga heerlijk zwemmen lagune's en veel ander waterschoon in de buurt, bijmoreton bay duik na scheepswrakken en bij moreton iselands kun je zwemmen, kajakken, snorkellen en zo veel meer of ga lekker aktief van wereld's grootste zandduin glijden. Fiets onder macademiabomen door in de botanische tuinen net buiten de stad. Eet drink en geniet in de stad die zijn naam hoog heeft te houden van subtropisch klimaat. Hete vochtige zomers zachte droge winters in 2011 werd brisbane hard getroffen door overstromingen maar daarom mag brisbane nog niet ontbreken op het lijstje van bestemming in 2011 beter gezegt ze kunnen de toerisme daar erg goed gebruiken vanaf het einde van de lente in november tot aan de begin van de herst in maart kan het hier wel eens goed onweren soms vergezeld met hagelstenen maar kang duurt een bui nooit, zo loop je in de regen en zo loop je in de zon. En net als overal met dit klimaat zo heb je er dagen langeen metzon overgoten dag zonder een vuiltje aan de lucht.

In november zal het er ongeveer gemiddeld 27.8 graden zijn dus dat beloofd wel wat, goed insmeren zal geen overbodige luxe zijn wil niet rood terug komen inplaatst van mooi bruin ahaha,

Ik ga voor de natuur en ik wil zeer zeker het water in en ook staat het tropisch regenwoud heel erg hoog op het lijstje, ik wil weer de uidaging met mezelf aan gaan en dat zal inhouden om mijn lijstje uit te breiden van nieuwe dingen te doen en uit te proberen, ik heb er weer zin in nieuwe mensen ontmoeten en een zeerheerlijk sfeertje tja dat gaat wel goed komen heb zin in de bbq en het avontuur queensland in