The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Verjaardags visite en op weg na schiphol en landen op treviso

Om elf uur op deze zondag staat zus al voor het hek, hihi ze is er vroeg bij deze ochtend want ze dacht dat ik in de middag al weg zou gaan. Ze komt alvast voor mijn verjaardag met zwager, wat altijd gezellig is. s'middags zal sas ook nog even langs komen en zo word de zondag een hele gezellig dag die veel te snel om gaat, na het avond eten snel douchen en de koffer pakken, en dan is er nog even tijd voor koffie. Als de koffie op is word het tijd om te gaan mijn koffer na beneden gebracht en ma loopt even mee na de trein als ik dan 3 uur later op good old schiphol aan kom. Loop ik als van ouds na vertrekhal 3 omdat ik toch nog tijd genoeg heb loop ik op mijn gemak rustig na de borden toe daar blijkt dat ik in hal 1 moet zijn. Dus op na hal 1 ach en zo ver is dat niet, dus ik had nog heel veel tijd over. En ja dan begint het lange lange wachten maar goed het is niet anders, wat lopen, wat muziek luisteren en wat mensen kijken dan verstrijkt de tijd van zelf. Dus nadat mijn handbagage het label cabine proof had gekregen, en heb ik de koffer ingecheckt ( gelukkig niet te zwaar, dat zou ook niet best zijn hahaha) had ik mijn boardign pass en kom ik opweg na D83 de gate van vertrek. De gate had ik snel gevonden maar ondertussen had ik echt mega pijn in de buik gekregen gadver ik baalde echt als een stekker, maar goed ik dacht als ik ga zitten dan gaat het vast over maar niet dus dat viel wel even tegen. Want hoe ik me ook in bochten wrong de pijn bleef en tot overmaat van ramp begon ik daar ook nog bij te trillen ik dacht nou dat begint goed, ik zal toch niet ziek worden. Achteraf was het een combie van verkeerd zitten, te weinig slaap en toen om 6.35 uur konden we boarden dat ging super snel, eenmaal zittend op mijn plekje bij het raam en een kopje thee later werd het beter gelukkig. En een half uurtje slaap later voelde ik me een stuk beter en toen zag ik bergen en nog eens bergen wat een gaaf gezicht. Het leken net een soort merengue's met poedersuiker vanuit de lucht. Nog eens 30 minuten later sta ik op italiaanse bodem,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!