The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

De terug weg

de klokken luiden 5,30 uur de luiken doe ik open frisse lucht komt de kamer binnen, was wakker geworden door mijn neus, die bloede grr maar goed even opgefrist ben ik toch wakker, doe rustig aan,en om 8 uur kleed ik me aan en na tanden poetsen opweg na de ontbijtzaal beneden, crossantjes en koffie gaan er wel in, na de sleutel af te hebben gegeven ener isbegonnen aan de kofferfitnis ( bruggen hahaha) nog wat laatste foto's genomen en dan met de bus op weg na treviso airport, 60 minuten later aangekomen via een omweg door italiaanse dorpjes en platteland en om 16.30 uur vertekt het vliegtuig met een 30 minuten vertragingwaarna 1uur en 30 minuten later er op schiphol word geland en na mijn koffer op gehaald te hebben en door douane heen te zijn gegaan snel een broodje gehaald met drinken stap ik de trein in na groningenwant wil nu wel na huis het was een lange dag en het is mooi geweest 3 uur later sta ik om 23.30 uur eindelijk thuis, vanavond slaap ik weer in me eigen bed morgen ruim ik de koffer wel op voor nu is het goed zo.. italie was geweldig en de dagen zijn om gevlogen en venetie was een mooi avontuur...

Ciao Venetie, Ciao Italia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!