The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Hoe zo geregel en jeetje schrik wat een prijzen... dacht het niet he.. amahoela Brisbanevirus..

Vorige week moest er weer veel geregeld worden en gepland voor Brisbane, Queensland maar dit keer had ik echt het idee dat mensen me een poot probeerden uit te draaien en behoorlijke bedragen vroegen voor een slaap plek waar je nog niet eens je eigen badkamer faciliteiten hebt!!!!!! ja dacht het niet hoor ik ben geen gekke gerrit!, dus ik zoek zelf wel even door, want er zijn vast goedkopere mogelijkheden dan dit, de prijzen nu lopen al gauw in de 700,00 en das wel echt raar vorige keer is het ook goed komen en voor veel minder dus dat gaat dit keer ook wel lukken zeker weten maar moest even uitrazen over onbegrip en dom gedoe van sommige bureau's en de enorme klantvriendelijke bereidheid iemand te helpen ( die hebben voortaan geen klant aan mij dus)je kunt beter zelf zoeken en boeken ben je vele malen goedkoper uit, kijk nu al rijkhalzend uit na het relaxte thuis komen in nieuw zeeland lekker eten vrienden en kennissen zien gewoon geen gezeur over waar te slapen en hoe dit of dat moet, neegewoon bij de mensen die ik ken, hayley weer zien en charlie uitdagen voor karaoke, want er moet weer even goed de keel schraap wedstrijdgehalte worden na geleefd en tuurlijk met de hele club weer even goed bijpraten, das waar ik nu na uitkijk gezelligheid en relaxen.... nog even voor nu brisbane virus en heb net wat gezien voor 200 dus das veel beter dan dit tja zelf zoeken he dat gaat altijd beter dan die verdien mutsen het is wel goed zo...

Klaar met zeuren ja hoor nu even neuzen wat de mogelijkheden zijnin en rond om brisbane zelf voor nu zie ik behoorlijk veel leuke en ook wel wat minder leuke dingen gewoon maar eens zien in ieder geval beter weer dan hier met al die regen bah

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!