The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Tickets wijzigingen oei dus toch vroeg opstaan

Ik had eerst een ticket vanaf brisbane na christchurch waar ik nog op een redelijke tijd me bed uit kon voor dat ik vliegen zou nu is het zo'n beetje vroege vroege ochtend en late nacht werk geworden!!!! Tjaach het is niet anders, er zijn ergere dingen in de wereld. Dus ik zal met goed gedrag om 3.00 uur naast me bed staan en om 4.00 uur me plekje verlaten en op weg gaan na christchurch, ook de andere tijden zijn nu allemaal aanwezig tickets geregeld ja zeker ik vlieg met maleysia air naar kuala lumpur en kom daar dan aan voor mijn volgende vlucht na brisbane daar zal ik in de avond aankomen dan door na mijn geliefde nieuw zeeland,

ik heb altijd gedacht dat de liefde voor australie niet gedeeld kon worden nu heeft die toch concurentie in de vorm van nieuw zeeland ( oei arme man die hier tegen op moet boxen eeuwig derde haha

Wink
) maar ja nu het hier zoals vandaag dan zo giet en je de tickets in je handen hebt en je denkt oh was het maar alvast zo ver om weer na de volgende bestemming te gaan dan is het wel weer een zeer goed vooruit zicht

Enin de avondkom ik aanin brisbane, ik heb me voorgenomen zeker richting de glashousemountains airia te gaan en dan beerwa aan te doen, steve zijn ode aan de rest van de wereld een legendarisch park waar de mensen genieten van dieren en er worden bijgespijkerd in de onderhoud van moeder natuur, ze is niet van ons maar in bruikleen he!! en ja ook long pine en decold coast staat ook op het lijstje en zeker nog veel meer maar vooral genieten long pine is met 11 km niet ver van brisbane en datga ik toch wel bezoeken ik ben gek op natuur en verheug me nu dubbel en dwars bij de gedacht van de komende reis,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!