The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

43 days to go....( englisch below)

Na vlieland een dagje te hebben gezien, met een mooi zonnetje is het nu weer back to regen gat wat een weer zeg!, ben nu de beste reis aan het bereken en door nz en aus wat een lekker vooruitzicht en de tijd kan me nu niet snel genoeg meer gaan, nog even het vervoer bekijken wat de prijzen aan gaat en afstanden... maleisie nog even bekijken en dan tja klaar... afwachten maar dus tot dan volgt er een beetje stilte tot de eerste verhalen uit australie denk ik.

Werken wat is dat fijn omdat je dan even niet denkt aan wat komen gaat uhmmmm....

Wink
echt niet, nu begint het toch echt te kriebelen, de tijd verstrijkt nu al tikkende nou ja nog niet helemaal maar ik ken me zelf als ik zo meteen nog 4 week te gaan heb dan tikt de tijd voor me echt en dringt het door nog even meid dan mag je weer, dan mag je weer je vrienden in de armen sluiten en geweldige dingen doen waar je al een hele lange tijd ( een jaar duurt lang hoor dan ahahaha
Wink
) weer na uit hebt gekeken, denk nou niet dat me alles zo maar aankomt waaien want dat is ook voor mij niet het geval, hard werken word vaker beloond dan gewoon maar... nou ja je snapt wel, dit even voor de duidelijkheid.... Ik heb al van jongs af aan gezegt de wereld die wil ik zien en zo veel mogelijk ook, en dat ik eindelijk die dingen heb kunnen doen en ben begonnen met dromen opzetten in daden das wel erg heel erg fijn, men zit even weg te glijden in gedachten uit het raam kijkend de zoveelste regenbui komt er uit vallen tja wat doe je er aan, ik had nooit gedacht dat ik dit jaar weer aan de andere kant zou zitten toen was de droom der dromen uit gekomen en nu ja begint ie lekker van voor af aan, haha maar 1 ding is wel even wat gezegt moet worden en ik weet vaker dan dit zeg ik het wel, maar ik bof met mijn ouders voor hun geduld hun adviezen, hun warmte en lachen en alles wat ik hier niet tussen de regels door heb gezet maar wel meenthanks thanks thanks. Tja in eens is het dan nog maar 43 dagen to go, ik ben er echt aan toe het batterijtje word al leger en ik zou graag gewoon lekker bijtanken. Vooral het vooruitzicht is al genieten op zich, de laaste dingen regelen blijft toch een puzell opzich maar deze puzzel is wel erg leuk, je weet waar je het voor doet sommigge dingen schrap je en andere plak je er weer bij aan, de koffer word zo langzaam aan gecheckt en afgestoft.. ik hou niet van de gebane paden en de geijkte toerist uit te hangen en liefst lekker onder de locals, daar geniet ik van en de natuur, soms de stilte opzoeken en andere momenten genieten van mensen, das het voordeel je eigen baas zijn lekker je eigen pad zoeken en de tijd aan je zelf hebben. En die tijd zal ik nodig hebben haha me and my idea's
Wink
hahaha tja ach de helft van je voornemens doe je toch nooit en de andere helft word wel weer aangevuld met nieuwe ideetjes toch.

Maar goed ik hou me nu even niet bezig met hetweer, maar de laatste dingen ingekocht voor brisbane vooral de zonnebrandcreme met 28 graden gemiddeld daar leek me dat wel handig. Ondertussen heb ik de lonelyplanets uit en zelfs mijn laaste Jill Mansel is er aan gegaan het word tijd om verder te gaan nog een paar weken dan komt malaysia in zicht en hup hupook heerlijkmijn bestemingQueensland, Aftellen en de regendruppen achter me laten...

De kofferen tas moeten dus geen kilo's overschrijden dit keer en ben bang dat het toch een klusje word hahah vrouwen pakken toch vaak meer in dan mannen

Wink
al hoewel de vorige keer het ook redelijk gelukt was ahha, beetje passen en meten. Heb er nu ook echt zin in hoor tjonge met die regen heb je geen zomer gevoel, dus voor mij kan het nu niet snel genoeg opschieten, nog geen 43dagen en dan is het Hello Brissie, en daar knapt mijn humeur echt wel van op bij dat vooruitzicht. Me lieve luitjes weer zien en al dat moois en och jeetje kriebels. En vooral zin in het avontuur...

Tja dus nog 43 dagen en dan begint mijn ausie avontuur weer, wie had dat verwacht ik niet althans niet zo snel haha mijn eerste nacht in brisbane word luxelekker prive even tot rust komen,en vanaf dan zien we wel,heerlijk ik kan niet wachten zon zee strand en ja wel ausie slang ( het taaltje yes oh wat mis ik dat) bbq's on the beach en gewoon ja down under avontuur genieten met volle teugen, de laaste dagen heb ik me weer even goed verdiept in het queensland gebeuren zowel in het landschap als anders en heb al aardig wat ideetjes op gedaan, kilometers die afgelegt kunnen worden en die afgelegt zullen worden en aus is groot vergeet dat niet hoor, dingen die niet vergeten moeten worden of die nog geregeld moeten worden en mensen die niet vergeten mogen worden op schiphol al afgesproken met rina wat al heel gezellig gaat worden zij gaat direct na nieuwzeeland toe en ik eerst na aus, zal hier alvast wat van de ideetjes lijst spuien en je weet hoe dat gaat met die lijstje je maakt er altijd wel eentje met een lengte van een kilometer en komt er al gauw achter dat niet alles te doen is maar het is zo leuk om voor pret te hebben en dan te zien wat er allemaal mogelijk is en wat de omgeving je te bieden heeft, dus na dat ik een super leuke docu had gezien van Laura, bedankt nog!! en toen wist ik wel zeker dat ik ook door de glas mountains regio wilde gaan, ik zal het even uitschetsen : bergen, blauwe luchten, inheemse dieren, rust, natuur, en nog meer natuur. Ik wil graag kangeroe's in het wild fotograferen weer, dus echt een mooi stukje om te doen, ook schijnen er vele hagedissen en slangen te zijn dus wie weet wat we zien, en ja steve irwine dat was wel eenbijzondere gast dus ook zijn toch wel tourstische park staat ook op het lijstje dat kon niet anders, het great barier rife natuurlijk, clown visjes you got to love them, en zeepaardjes natuurlijk heen dan als ik door ga na het mooie mijn mege favorite en liefde van me leven ( sorry guys

Tongue out
nieuw zeeland, opzoek na moeder natuur en de overblijfsels van het eens zo mooie christchurch, het weerzien met hayley, charlie, sue en haar fam, de peeps bar blend, het mooie wellington en oh zo gave kaikoura met haar kust bewoners en zeecultuur, dus nog een paar weken en dan is het mijn beurt... heerlijk genieten

After a day Vlieland site seeing, withthe sun,then itsnow back to therain again grrrr ...rain!, I am now calculating the best way to travel nz and aus andsuch a nice prospect, and the time cant going fast enough now for i cant waith to be there, to see what to ake with me or not ( im a girl i take always to much hahah) prices and distances ... i just finished Malaysia viewing and then yeah ...its time towait till i can go, but until then a little bitquiet here till the first stories from Australia I think at least

Wink
I can drive myself nuts with lots ow ork or so haha. Work which is nice because you do not even think of things to come
Undecided
.... uhmmmm not really
Tongue out
, now it's really gettingunder my skin, time is passing quick now well not quite as fast as the last week( well feels like that)but I know myself if Ihave likea four weeks to go then its like the clock is in a hurry, and before you know then your back embracingyour friends andenjoye the wonderful things that you have bin missing for a very long time (one year is long time over ahahaha), dont thinkall is comming ona silver plate for me, because that's not the case, hard work is rewarded im know that well... well you get it, this for the sake of clarity .... I have had since childhood telling every one like my mum and ants and so that some day i would wanted to run down in this world, that I want to see as much as possible too, and I finally have been able to do those things and started to make dreams in action, and that feelsvery very nice for a change, just slipping in thought looking out the window yet another rain comes falling out yeah what do youabouth it,
Frown
I never thought I would be going this fast again this year on the other hand, life is what you made fo it and i beginning to understand why this happends know to me and i feel lucky..,I know i aint say this a lotbut I am lucky with my parents, I am greatly indebted to my parents,for their patience there love , with their opinions, their warmth and laughter andeven when they know it still many thanks alsow to my sisthanks thanks thanks. Well, suddenly it's still only 43 days to go, I'm really ready and the battery has becomelower then low knowand I would like to just enjoy refueling. Especially the prospect is already enjoyed by itself, the last things settle remains a puzell, but this puzzle is fun, you know what you're doing things you scrap somme and replace it with other stuff, suitcase slowly checked and dusted .. I do not like thefollow themobpaths and the standard tourist /hotel/excursion... what ever vaction know way i do my own thing and make my own tracks in life... best fun to do and I enjoy beingamong the locals, andto be outdoors in the beautiful nature and sometimes even the silence and I always find other people on my way when i travel for a talk of so, so its good,

Anyway I m not concerned with the weather now, but i had the last things purchased for brisbane especially sunscreen, with an average of 28 degrees it seemed to me that would be useful.

Tongue out
Meanwhile, I have bin reading already the lonely planet, and even my last Jill Manselis gone. Soit's time to move on, first malaysia in sightthen on to down underQueensland, I start the Countdown and leave the rain dripping behind .. .

The suitcase and bag are hope full notto heavy this time and I am afraid it still get a hell of a job hahah
Wink
yeh we are know forour packing its thewomen's thing ahah, we packmost of the time more then men in general, although the last time it was fairly successful ahha, some fitting and measuring. I realy looking froward to the next adventure so hurry up with thise 43 days left and lets go down under....

Well soyou al ready begin understandjust43 days and then beginning of my new adventure ausie again, who would have thoughtthat wellI didn'tat least not as quickly again to go haha ??my first night in brisbanewould benice luxurious aprivate moment to relax, And i will see afther that, reallyt I can not wait for sun, sea, beach and yesthe ausieway (the lingo yes oh how I miss that) BBQ's on the beach I miss the good stuff having laughs and be surounded by good people the down under experience, enjoye to the fullest, till the last day, I already have played with some idea's and place's deff to say but then again its a huge country australia so this time it will be onley Queensland such a different landscapethen new south whalesand I do have quite a few ideas to make the best of my time, things that can not be forgotten or yet to be seen and people not be forgotten, at Schiphol have agreed to meet up with rinawho is avery nice lady that i met last year,she will be going directlyto New Zealand and I go first aus, these are some of the ideas listhahaha well its growing i never make listes but sometimes you think maybe this is fun to doand you know how that goes with that list you will always find one with a lengthof a hundredkilometer and is quickly noticed that not everything you wanted is going to fitin that time and sometimes your not even in the mood for it and you want to do smoething else and you will always fit it right to your needs anyway, but it's soexciting to have fun and seeing what's possible and what the area has to offer, so after that Ihave seena super sweet and cool documentary from Laura, thank you for that! and then I knew for sure that I also wanted to go to the Glass Mountain region, I will just try to give you a an impression : mountains, blue skies, native animals, peace and silence, nature, and more naturel. I would like to photographkangaroo in the wild again, i dont know i just like them a lot same as the birds and i think i can enjoye even the smallest things,and therealso seem to be many lizards and snakes to be so who knows whatto see, and yes irwin that was a specialperson and i knowits veryyou know......., hispark is also on the list , the great barier rife ofcourse, I love the ocean specially, clownfish you got to love them, and seahorses there great and then time to move on. I go afther seeing all that beauty tonew zealand, my favorite and love of my life im sorry guys, to see all the good andalsow to see theremnants of once beautiful christchurch, And dont forget the reunion with hayley, charlie, Sue and her fam, the peeps of bar blendofbeautiful Wellington and oh so cool Kaikoura with its amazingcoastal residents, so a few weeksof work and last packing and some last dinner party's at friends here and im of to go it's my turn ... to enjoy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!