The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Barst..... koffer!

Ik heb gewoon weg een nieuwe koffer nodig, pakken oh men wat een hel die hele koffer wil niet eens dicht. Ik heb nog niet eens alles er in zitten wat ik mee moet hebben en nu al wil die koffer niet sluiten heb ik dat hahaha. De sluiting heeft vorig jaar een opduvel gehad op het vliegveld en sinds die tijd doet die nog al eens moeilijk.Er zal dus nog heel wat gesorteerd moeten worden wat mee gaat en wat toch weer terug gaat de kast in wil ook niet zonder zitten, vrouwen he hebben altijd te veel in gepakt, piep koffer. Volgende keer een grotere kofferkopen of iets er op verzinnen waardoor het spul past ahahhahaha. Ik heb er super veel zin in om vandaag nog even de laate dienst in te gaan en morgen lekker op visite bij vriendinnetje even gezellig een bakkie doen tja en dan elkaar voor een lange tijd niet zien maar voor nu maken we hethier ooknog evengezellig. Het weer ga ikzo nog even checken maakt het kiezen van kleding ook wel zo gemakkelijk. De laatste dagen geen super snel, hopelijk krijg ik alles in de koffer!! deze week vind het altijd maar een ramp spoed, om alles er weer in te krijgen. Ach we zullen zien of ie uiteindelijk dicht zal gaan. De sluiting is dusook niet geheel perfect meer en eigenlijks heb ik nog geen ruimte in budget om een nieuwe te halen dus hij moet nog even mee gaan. Entja dandoen we het er maar mee...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!