The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Het is zo ver ....

Vandaag is het dan zo ver eindelijk....oh yes we mogen weer, dus mijn koffer staat gepakt en al ( toch nog dicht kunnen krijgen wat geprop en geschuif en het past) en tja dan voor de laaste keer na beneden het is tijd om afscheid te nemen hier er word gezoent en geknuffeld en natuurlijk krijg de nodige sms mij als je er bent woorden maar ik dat begrijp ik wel voor achterblijfers is het nooit leuk voor de gene die gaan des te leuker op na nieuwe avonturen. Uitgezwaaid door femke, ma en helena gaat de reis beginnen de deuren sluiten van mijntrein en dan is het tijd om te vertrekken na mijn hotel op het airport vandaar uit vlieg ik dan door na mijn eerste bestemming in queensland brisbane of terwijl brissie heb er heel veel zin in, in gedachten ben ik al weer bezig om alles te beleven wat ik wil in ieder geval zeker weten een bezoekje aan irwine doen ( ook al is het comercieel) dat staat al tijden op eht verlanglijstje, tja de laaste dagen gingen niet zo vlug om als ik had gehoopt;) al hoewel het heel gezellig was en ook druk op het werk zat ik al met de gedachten in aus en ging de tijd toch langzamer voorbij dan anders maar toen dan de laaste dienst was aangebroken en het tijd was om knuffels en zoenen uit te wissellen met mijn dierbaarstecollega's klonken daar dede afscheids woordenenorm bedankt voor alle lieve en welgemeende woorden, super tof!erg lief, zal jullie ook zoveel mogelijk op de hoogte houden en voor sommigen tot ziens en voor andere ik zie jullie wel weer. Mijn volgende blog zal van brisbane komen...

Happy Helloween !!!

im down under;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!