The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Brisbane

Hey hallo luitjes hier is ie dan de eerste blog van Brisbane australie, let the adventure begin!!!
oh yes en het is me toch een partij warm hier 26 graden en dan je koffer slepen geen pretje ( al hoewel een goede work-out) Maar goed alles is goed gekomen hoor en ikben nu in mijn tijdelijke onderkomen beland, een fijne hostel enheb een bed toegewezen gekregen en zal goed slapen vanacht;).
Nadat alles geinstaleerd was ( lees koffer neer geploft en opweg) ben ik er op uit gegaan en ik heb een beetje brisbane verkend vandaagzie hierde kiekjes toegevoegd, kaartje is zelfs al op de post zo kan niemand meer zeuren hahah vorig jaar kreeg ik comentaar;) en morgen ga ik richting het koala kliniek dat leek me echt een kijkje waard en ik ga daar niet alleen
heen ik heb een aardig nederlandse stel ontmoet gisteren al in het vliegtuig en die gaan ook dus gaan we het gezellig krijgen hoor:) ben nu best wel een beetje kapot had niet verwacht dat het zo warm zou zijn maar maakt niet is heerlijk bij bruinen zo sorry kon het niet laten te vermelden. I zit op loopafstand van de brisbane river, en het is echt indrukwekkend omdat te zien niet te geloven dat deze zo uit haar oevers was getreden het is een drukke en erg levendige stad en vermaak me hier wel heb al boodschappen gedaan bij woolshet dus ook al gebeurd. En heb verder niet zo veel gedaan vandaag dan inchecken hier en uitchecken bij het ander hotel die kamer was echt heel klein maar goed was wel uitgerust van ochtend, geen jetleg gevoel ook wel lekker, ik kan zeggen op de warmte na lijkt het erg op vorig jaar behalve dat we dan nu wel optiijd vertrokken haha, lichamelijk gezienis het wel anders ikkwam maar moeilijk in slaap. Maar goed alles goed met jantje en weer vrolijk vroeg op ritme op gepakt, de reis hier heen ging met veel turbelentie een rond rennend en schreewend kind en een echtpaar wat de boel een beetje kwijt was hmm nou ja weer wat beleefd zeggen we dan maar na 27 uur op geweest te zijn kon ik dan eindelijk zonder veel problemen door de douana en hup in een coach na het hotel, het is super begin van een nieuw avontuur, tot de volgende blog.

hopelijk is femke niet te treurig

Wink
dikke knuffel

jullie horen snel weer van me, vanaf nu sms ik niet meer hoor is veel te duur en ik heb ook niet overal contact dus dan weten jullie dat, ik blog hier wel en probeer dat elke dag te doen anders om de dag dus.

cheers

off down under

Reacties

Reacties

tommy

mooie fotos en weer mooi weer, zouden haast jaloers worden ,geniet ze. inderdaad was femke dinsdag de hele dag treurig maar dat is gelukkig weer over doei.

roosje

hey,

muts klinkt als of ik nu heel jaloers moet worden, hihi het is je gegunt hoor.
ik hoop dat je mijn mails hebt kunnen lezen, en uitraad het smsje hebt ontvangen, we zullen het wel weer zien hoe jij je vermaakt daar.
heel veel plezier en ik hoor het wel weer hoor.

groetjes liefs roosje

aan roosje en tommy

jaloers worden dat mag hoor haha, ik heb nog geen mails kunnen lezen doe dat eind deze week allemaal in 1 keer je beetje duur internet hier vandaar. ik geniet inderdaad hoor en nu om 7.12 uur is al weer 26 graden dus dat beloofd wat voor de rest van de dag, groetjes aan iedereen en knuffel aan femke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!