The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

mt coo tha en de brisbane gardens

Aan de wandel dus want vandaag ben ik na de gardens of brisbane geweest de eerste die ik bezocht deed wel onder voor sidney, maar was perfect om even op gang te komen voor de rest van de dag, ik heb daar lekker in de schaduw genoten van mijn passievruchten yogurt en ben toen via een omweg terug gelopen na down town, in de middag ben ik naar mount coo tha gegaan en heb ik letterlijk op de top gestaan van de berg enhet uitzicht was verbluffend, in de verte zag ik de glashouse mountains herrijzen aan de horizon en brisbane lag voor me perfect !!! om daar nog even uitte blazen helaas kwamen er niet veel later horden japaners aan en daar hou ik dan niet van die drukte dus hup weg geraced en na de botanische tuinen aan de voet van de berg gegaan deze waren prachtig ( almost like sidney) heerlijke geuren en prachtige kleuren en wat een rust, ik heb er heerlijk gewandeld en de lucht rook gewoon zoet van de bloemen, vandaar ben ik weer terug gegaan na brisbane en toen ik uiteindelijk van aidelade streat naar het hostel terug kon keren ben ik nog even wezen boodschappen doen, ik heb een heerlijk diner gehad vandaag een waar koningsmaal al zeg ik het zelf;) cous cous salade, gevolgd door fruit salade van meloen en ananas toen als toetje bananen pie en caramel yogurt heerlijk!!!!!! echt wat voor het bekkie;) daarna nog wat wezen lezen en de camera opgeladen, had de kamer voor me zelf want sabine mijn kamer genoot uit frankrijk was er niet die was uit met haar vriend, dus rust voor mij hahah! heb me net even lekker fris gedoucht en ga zo nog een drankje doen. Morgen word het long pine dat was voor vandaag even geswitch na morgen, maar dat is niet erg kijk er nu al na uit om al die koala's te zien. Ik laat jullie nog wel even weten wanneer ik op msn ben maar dat zal dan jullie tijd 9 uur avond zijn tot de volgende blog

cheers margreet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!