The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

long pine, fig tree pocket

Zo dus vroeg op, vandaagna fig tree pocket 12 kilometer buiten brisbane, Mijn dag was echt gaaf en bestond allen maar uit hoogte punten, het begon gelijk al goed met de muziek van neil diamond op de achtergond op weg na de bestemming van vandaag, eveneen opsomming wat ik vandaag heb gedaan: nou een koala geknuffeld, vastgehouden en geaaid, kangeroe's gevoerd, wilde lorikieten gevoerd,naar schapendrijven en scheren geweest, roofvogel show zien met uilen valken enzovoortsmet als klap op de vuurpijl op de foto met een mega mooie witte visarend, wat eensuper mega mooiedame was dat zo gaaf om haar langs te zien scheren ze kan wel van 1,5 kilometer verte zien tjonge wat een dier, wombats, vele koala's gezien 130 stuks te tellen van baby's tot aan de oudjes, emoe's en vele hagedissen, en ik heb een natte kus gehad van een schaaps hond hahaha wat vast was gelegd door kathy die ik ontmoete aan het begin van de dag een aardige engelse die graag een beetje gezelschap wilde voor de dag dus zijn we gezamelijk er op uit getrokken erg gezellig. Op adelaide street was het ieders voor zich, fig tree pocket was een super een goede dag besteed in het sanctuary de oudste van het land. Zebegonnen in 1927 met alleen maar twee koala's en dan uitgroeien tot 103 koala's tot nu toe en een hoop andere dieren geweldig Dus toen ik terug was in base kwam ik er achter dat er meerder dames op de kamer waren, uiteindelijk deel ik nu mijn kamer met 3 franse dames die totaal geen engels schijnen te willen spreken nou dan niet toch pff... Nou ja het is nu 5.23 uur in de avond ik ga shoppen voor het avond eten en lekker relaxen denk ik. tot de volgende update.

Ik vermaak me hier wel prima in down under, en luitjes thuis wat vinden jullie van mijn twee gaafste shots super he!! er volgen snel meer hoor.

groetjes voor nu

cheers mij

Reacties

Reacties

tante sien

wat een supergave foto,s en verhalen wij zijn blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt veel liefs

je tante sien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!