The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Southbank

Zo vandaag ben ik dus lekker lui geweest en ben ik na dat ik eerst uitgeslapen hadtot ongeveer een uur of 9,om 9.10 achter de pc gaan zittenvoor het thuisfronten nadat we bijgeklets haddenwezen douchen en fris opweg na southbank gegaan. Daar ben ik heerlijk wezen flaneren langs het water wat uiteindelijk resulteerde in rode schouders oeps niet zo leuk maar goed wat doe je er aan, in southbank was het echt erg druk enveel mensen wouden een duik in de lagoone nemen of lekker in het zwembad daar, ik ben zelf na de markt gegaan en daar wezen struinen, het was erg gezellig en de zondag ging dan ook razend snel voorbij. Nadat ik mezelf op een frozen yogurt had getrakteerd mag ook wel eens super lekker by the way,ben ik terug gegaan na down town brisbane, daar ben ik via qeeunsmall richting meyers gegaan heb dekerst sfeer al geproeft haha overal ballen,slingers en andere dingen in de bomen zelf vlinders en wombats zien hangen echt om je ogen uit tekijken hier kom je ze gewoon te korten ben toen omdat ik toch verder niks had gedaan vandaag lekker uit eten geweest, ja kom een beetje genieten moet hoor heb het hele jaar hard gewerkt. Dus na lekker gegeten te hebben als toetje genoten van cheeche cake zo lekker. Entoen ik uiteindelijk terug op de kamer was zag ik seline zitten tussen een soort van orkaan van kleding stukken, wat bleek ze had een flat gevonden en vertrok de volgende ochtend zij ze jammer maar zo gaat het en het is natuurlijk wel beter voor haar. want morgen begint ze ook in het ziekenhuis te werken. Toen uiteindelijk de nieuwe kamergenote binnen kwam bleek dat een taiwaneese dame te zijn en dit is een verhaal apart die ik thuis wel vertel want dat kan ik echt niet hier neer schrijven alleen laat ik dit zeggen als ze niet anders word laat ik iemand van securty haar uitleggen wat fatsoen is. Maar goed deze dame wil dus van alles ondernemen met mhaw waar ik dus geen zin in heb en heb haar misschien niet netjes maar wel gedaan afgewippeld met de woorden ik ben graag alleen sorry al doe ik wel dingen met annelle mijn andere kamer genote uit frankrijk en die boven mij plaats heeft genomen in het stapelbed haha. ze zal vast wel denken waaron wel met haar en niet met mij jammer dan hoor. Vind haar maar niks hihi, leg het prive wel een keertje uit waarom en dan snappen jullie het wel. Annelle en ik kunnen het goed vinden en we moeten maar zien wat de tijd verder brengt verveel me hier geen moment.

de vrolijke groeten uit brissie cheers xxxx

Reacties

Reacties

tommy

heel gezellig om zo even bij te kletsen vooral sientje vond het leuk, hoop voor je dat de kamergenote een beetje bij is getrokken anders inderdaad maar negeren.denk om je eigend.

aan tommy

komt goed gewoon negeren, ik trek wel op met de andere

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!