The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

ON the run ... om zeven uur wegwezen...

Zo vandaag ben ik hem razend snel gepeerd nadat ik seline had uitgezwaaid ik wilde niet met mevr

Undecided
, alleen blijven en annelle moest na school voor haar examen engels, dus ik een sprintje getrokkenna de badkamer me op gefrist, haar gedaanen omgekleed en toenop pad gegaan. Ik ben eerst na roma street parkland gegaan dat was erg leuk om te doen heerlijk rustig wandellen, in de mooi aangelegde tuinen. overal weer hagedissen echt veel hier, ze liggen soms gewoon brutaal in de zon terwijl je voorbij loopt echt bizarre beesten ze trekken zich ook niks van je aan als je er langs loopt je wilt niet wetn hoeveel het er zijn. De tropische tuin vind ik echt onwijs met de hoge bomen en de waterpartijen waan jedus jezelf al gauw in een soort van van regenwoud of azie of zo heel erg mooi om zo de dag te beginnen uit eindelijk heb ik alle tuinen gehad en ben toen rustig terug gekuierd na adelaide street vandaar uit ben ik na queensmall gegaan en via king edwards plein opweg na anstreet om een expositie te zien in het brisbane museum van een bekend fotografenechtpaar. Ze maken dusfoto's dieje raken, ruwe emotie ligt in elk beeld ze dagen je uit dieper over dingen na te denken en vooral in de verhalen achter de foto's die bij elk beeld staan schreven heel erg bijzonder, wat erg indruk op me maakte was een potret reeks over een moeder die haar zoon ten ruste legde zo rouw en zo mooi gevangen in die beelden dat was bijzonder, net als de reeks foto's over roewanda de vrouwen wat ze door staan hebben moeten etc heel heftig, en soms ook confronteerend. Ondanks alle soms niet al te mooie beelden vind ik toch dat het een hele goede expo was en echt de moeite waard. Ik ben er na rustig wezen bijkomen van alle indrukken die ik had opgedaan en later na queensmall street gegaan, geluncht met heerlijk lam wraps beetje pittig maar super. lekker wezen windowshoppen kijken bij merken als chanell, hermes, clinique etc. en ook minder grote namen maar nog steeds prijzig genoeg zullen we maar zeggen, bleef bij window shoppendus, een super grote mall ( warenhuis) waar boven in een bios zat en glazen liften. Al met al een relaxte dag en nu ga ik even nog wat boodschappen doen etc. diner en voor de rest zien we nog wel even wat we doen. tot de volgende blog maar weer. Misschien zie ik zo annelle wel en kunnen we samen nog even er op uit of zo zie wel.

cheers from down under

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!