The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Home of the crock hunter Australian Zoo and to meet steve's best mate!!

Hey daar was ik eens weer,

Zo dus gisteren via beerrummur na de glashouse Mountains gereden op weg na beerwa ongeveer na een 1 uur en 45 minuten waren we beland in de home of de crock hunter. Het was echt een hele warme dag van af het begin af aan en dan is het nog niet eens zomer hier dus zweten dokter. Maar het was het echt waard we kwamen aan op het moment dat alles nog aardig stil was, dus op me gemak alles rustig bekijken de twee noorse dames die waar ik al eerder kennis mee had gemaakt op de greyhound station, gingen eerst even chillen en eten. Ik had zelf geen zin in eten dus ben ik rustig gaan verkennen waar het crocoseum was voor de crock show want die wilde ik niet missen wat anderen doen laten ze het zelf maar weten maar dat wilde ik zien. Toen op na de dingo's oh gaaf en de duivels zo lief maar het zijn hongerige schatjes haha. Uiteindelijk ben ik dan als eerste mijn encounter gaan regelen voor de dag ik wilde na de wombats en dan 1 op 1 tijd met een stel verzorgers van de zoo bij de wombats in hun eigen terein zijn, daar over straks meer. Dus op tijd zat ik bij de crockshow en ik had een een heel goed plaatsje ik kon alles super goed zien en het was een hele goede show, de dingen die ze over de dieren vertellen zo leuk om dat te weten en ze draaiden oude beelden vans teve waarom hij dit was begonnen, trouwens overla waar je liep waren er dingen die aans teve deden denken van foto's tot film materiaal tot aan echte shirts van hem en zijn truck waar hij de de serie mee maakte in aus. De show was super groten groepen vogels vlogen eerst over mijn hoofd voordat de crocks kwamen in alle kleuren van de regenboog van papagaaien tot aan kakatoe's en kleine lorrie's en een hele mooi zeldzame dame waar ik de naam heelaas van vergeten ben maar er waren maar twee in australie die zelfstandig konden vliegen en op comando dingen deden dus dat was erg mooi. Nadat de schow over was heb ik lekker rond gekeken in het park, ik heb zelfs een dingo geaaid dat was super een mooi beest ook rood als een vos zeg maar, kangeroe's uiteraard beken en stekelvarken zo grappig als die rennen door het hok haha, ze hebben hier trouwens enorm veel ruimte sommiggen wel een hectare zoals de roe's, de wetlands vond ik ook tof met de vele gekleurde vogels en mooie planten uiterst geschikt om even te zitten. Ik ben uiteindelijk na wat te hebben eten genuttigd te hebben na mijn wombat encounter geweest, moest speciale schoenen aan trekken, maar toen mocht ik samen met twee vrouwelijke verzorgers, in hun habbitat, zo prachtig drie wombats voor mij allen want er was verder niemand die dit had aangevraagt ik geluk, twee vrouwtjes van het woestijn gedeelte en een groot mannetje van de nsw regio, zo voelden erg verschillend de dames zacht en tonka zoals het mannetje heete ruw, ik vond het wel heel apart om daar te zitten bij drie dieren die toch als gevaarlijk worden gezien, tja ze hebben een stel goede klauwen en met hun achterhand kunnen ze dus een dingo zijn schedel mij breken kun je het je voorstellen. Maar zolang ze wat te eten hebben zijn het grote watjes, en ik heb de tijd van me leven gehad gisteren, ik ben gek op dieren en deze speciale behandeling was wel zeer leuk. Ik heb de dames en trent die voor mij een foto van het gebeuren heeft gemaakt bedankt voor hun tijd en de ervaring die ik mocht hebben met deze op en top ausie dieren. Ik ben er na nog met charlie nee niet mijn vriend uit sydney

Wink
maar een dame van een paar goede meters lang rond mijn schouders wezen zitten ze was echt zo mooi getekend een prachtige phyton, heb er toch even een paar aaien over haar kop gegeven en met haar verzorgster gepraat die vond het alleen maar leuk dat ik haar ook zo mooi vond en ze deelde me dan ook graag leuke feitjes mee van charlie, tuurlijk kon ik het ook niet laten om toch nog even te knuffellenmet koala mannetje van 6 jaar oud die me echt heel stevig vast hield de schat. het park was groot en ja wel ik moet dit nog ik heb wes ontmoet best mate van de helaas te vroeg overleden steve hoe te gek was dat helaas had hij niet veel tijd maar het was wel erg leuk.

Na de gehele dag rond te hebben gezworven en gekuierd was het tijd om terug te rijden via de glashouse mountains die erg betoveredn er uit zien hun vormen komen goed uit op de achtergrond, het was bij tijden best druk op de weg maar goed brisbane was weer gevonden en nu is het de laaste dag aan gebroken hier tijd om verder te gaan.

Reacties

Reacties

roosje

zo zo, klinkt gaaf !!!!!!!!!!!!!!!
jij hebt het zeker naar je zin en die ervarings die je nu mee krijgt erg leuk is dat, als ik na ga hoe leuk ik het altijd vindt om een dier te mogen aaien alleen al voor het voelen van de soms aparte manier van vacht ja erg gaaf is dat.

heel veel plezier nog verder en ik hoor het wel weer.

groetjes liefs roosje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!