The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

I m leaving on a jetplane...

Zo dus jullie hebben het verhaal van mijn laaste dag in brisbane nog te goed die schrijf ik wel weer als ik ben geland en internet heb. Voor nu even een berichtje vanaf Brisbane Iternational Airport daar zit ik nu te wachten tot mijn vlucht zal boarden om 7.30 uur en ik moest vandaag dus om 4.40 al buiten bij het hilton staan jemig vroeg op!!!!!

Undecided
Maar goed dat was niet anders de coatch was inderdaad op tijd en ik zit nu 6.06 uur op het vliegveld heb mijn koffer al ingecheckt en mijn hebben en houden langs de douane geloodst vind dat altijd zo'n gedoe maar goed nu kan je dan relaxen en wachten tot het weer begint mijn volgende vlieg avontuur dit keer word het maar een korte vlucht van 8 uren na christchurch, zal de eerste dag alleen verblijven in een hostel dus wie weet wat voor leuke kamergenoten ik tref of minder leuke haha. En dan heb ik daarna nog de volgende dag wat uren tijd om te verkennen en dan is het op na kaikoura mijn volgende stop, daar ga ik mijn favorieten van nieuw zeeland eens opzoeken!!! walvissen spotten en hopelijk ook dolfijnen zeeleeuwen en penguins die koddige jongens in hun beste smokings. Brisbane ligt nu bijna achter me en het was in 1 woord een super tijd, heb afscheid genomen van de meiden die ik er heb leren kennen: seline, cloe, annelle en nog een paar leuke meiden en ja elk eind heeft ook weer een nieuw begin die in nieuw zeeland, en ik heb het gevoel dat dit ook wel weer goed komt. Je moet er tenslotte zelf wat van maken niet dan! mijn koffer kon na veel moeite dicht dus daar zit nu een band over heen god zij dank hahah en mijjn handbagage weegt er ook in meer alles is goed gekeurd en we zijn weer op weg, voor nu nog even wachten helaas maar dan is het weer een nieuw avontuurlijke plek van de reis.

cheers, off to new zealand