The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

kaikoura and the dusky dolfhins

Wow wow wow, echt letterlijk honderden dusky dolfijnen gezien, ik heb een super boot tocht gehad zo'n 45 minuten uit de kust van kaikoura, gisteren ontmoete ik tetua een locale maori die me alles bij bebracht van de walvissen en vandaag op had ik het plezier met een hele leuke crew uit te varen om dusky dolfijen de clowns van de zee te gaan spotten. wat een geweldige ervaring de zee was kalmer dan gisteren maar echt zo tof gehad. ben niet gaan zwemmen met de dolfijnen daar moest je wel extra voor betalen maar ik had een eerste rangs zicht op de mooie dieren en dat maakte zoveel goed daar hoefde ik niet voor te gaan zwemmen ik heb de meeste bizarre sprongen gezien wanzinnige backflips en koprollen als een soort van circus act. Als ik hier morgen vertrek dan zald at toch een beetje met pijn in het hart zijn ik heb geweldige mensen ontmoet en zeker weten dat ik tetua en de andere locale maori bevolking en kiwi's ga missen ben echt dank baar voor hun vriendelijkheid en hun leuke respons en praatjes gedurende dagen, en vele tips over de beste dingen zien etc. Maar vooral de omgeving wat een bijzonder stukje nieuw zeeland zo mooi echt ik heb genoten vandaag.

liefs van mij nog verbluft van mijn ontmoeting op zee, dusky's you got to love them!!

Reacties

Reacties

bianc.

He meid,

Hoe is het?
Heb al even je verhalen gelezen, en je foto's bekeken..
Goh wel jammer dat ik niet mee kon ik je koffer ;-)
Het ziet er echt wel mooi uit zeg..

Geniet er nog maar lekker van..

Liefs, x
bianc.

roosje

hey ......... had dan ook ff ruimte voor mij over gelaten wil ook wel mee in die koffer, vindt ze denk ik helemaal niet erg als we allebei mee gaan.

groetjes roosje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!