The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Picton, Eco world, harbour, market & Lochmara booking

Zo daar zijn we weer eensen dit keer een verhaal van mij van uit het pitoreske picton, ik verblijf hier bij Sheira en John ze komen oorspronkelijk uit de vs maar leven al heel wat jaartjes nu in nz en voelen zich totaal kiwi,Sheira is nu al een hele goede vriendin van me geworden ze hebben twee lieve meiden en ze is zo begaan met alles, dat ik voel me echt thuis. Ik ben op haar aanraden vandaag na eco world gegaan en heb dus mijn blue penguin gezien yes!!!! een mini binie 25 cm groot manneke, een blue penguin die wees was geworden zo geweldig gaaf om te zien hoe mensen hier met respect voor natuur bezig zijn. Hij kreeg elke dag zwemles en aan moest sterken wat een schatje toen hij zijn duik maakte was dat echt een super gezicht. Diverse soorten vissen in alle mogelijke kleurschakeringen en zelfs eenzeepaardje, wat is eht hier prachtig, dusik heb me reuze vermaakt vandaag en ben daarna een locaal marktje wezen bezoeken lekker struinen tussen aardbeien en greenstone en vele andere producktenbij de havenaan de kant van het water hmm er bestaat niks mooiers dan dit en op aan raden van Sheira ga ik morgen na Lochmara met de boot om daar na een wildlife recovery centre te gaan waar ze ook heel veel kunst bezitten van de maori's interesant dus, wat ik het mooiste aan het hele idee vind is dat ze daar aansterken de locale dierenen die hulp krijgendie zenodig hebben , als dan eenmaal helemaal weer toppie zijn worden ze weer terug gezet in het wild fantastisch toch hoe mensen hunenergie stekenin de hulploze en ze een nieuwe kans geven,dus dat word weer een mooi tochtje met de boot na lochmara, ik moet alleen wel eerst even boeken als je wilt komen dat hebben ze liever dan onaangekondigd joehoe gedrag! Dus netjes gebeld en het was goed tegen een kleine donatie mag je daar wel even een kijkje nemen dus dat doen we dan maar en tevens ga ik dan in lochmara kunst bekijken van de maori dat spreekt me erg aan. Natuurlijk ook lekker wandelen en gewoon weg genieten, verder toen ik dat klaar had en geregeld had boodschappen gedaan en bij de lokale bakker brood gehaald, dus ik zit goed in de morgen maakt sheira ook ontbijt maar toch even extra lekkere broodjes is nooit verkeerd en wel heel erg lekker ben toch een lekkerbek zo klaar voor het ontbijt! van morgen en dan volgt morgen weer een nieuwe update beloofd!!!

op het goede leven hier in nz, 18-11 vaar ik door na wellington heerlijk ,de tijd gaat veel te snel maar is zo gezellig!!!

liefs mij, dikke knuffel aan de thuisblijvers

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!