The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Wellington

En dan is het moment dan aangebroken met mijn koffer in de ene hand mijn tas over de schouder en in mijn andere hand mijn jas, ga ik bepakt en al opweg na de boot. De overtocht na het noorden door de sounds is onbeschrijfelijk mooi, de kleuren blauw en groen zijn net een schilderij de tijd vliegt voorbij en voor ik het in de gaten heb doemt daar het punt van het noorden voor ons op.Dan duurt het niet lang meer voor witte vlekken veranderen in huizen en de haven van welly in zicht komt. Aanmeren en van de boot af opweg na mijn plekje in wellington, vertrouwd voelt het als ik door de straten loop, mijn spullen installeer en mijn bedje opzoek voor de nacht. Zo mijn eerste nacht in wellington ging wat ongeorganiseerd maar was gezellig, komen en gaan van vreemde gezichten als ik aankomwat resulteerde in soort van doorloop huis dus maar wel erg leuk veel gelachen en gepraat maar was blij dat ik uiteindelijk er lag hmm bedje en weg was ik maarnu een nieuwe dag. Duseerst boodschappen gedaan en lotion gekocht voor mijn arme verbrande schouders en drooge voetjes dus ik kan lekker smeren vanavond na het douchen, ook al even in de christmas shop geweest druk maar zeker wel erg gezellig. Heb me alweer verbaasd over hoe jong en oud hier geniet van kerst. Het is heerlijk weer de zon schijnt en er hangt niet een al te hard briesje in de lucht. Later deze dag nog even na de haven lekker wandelen langs het water en een kijkje nemen wat er nieuw is in te papa. Ook al heb ik het al eerder bekeken ik blijf het zo'n mooi museum vinden echt heerlijk om op je gemak lekker van te genieten. Gisteren hadden we lekker simpel gegeten nacho's chili met groentes lekker pittig met een dot sour cream we vonden het wel zeer geslaagd! en dat het smaakte was duidelijk geen aan tafel had nog zijn bordje vol na afloop van de maaltijd, in ieder geval goed na al dat varen en gesleep met spullen. Wat betreft een workout niet betr on al word je er op het laast welzat van al dat gesjouw maar voor een goed doel.En het gekke is ik voel me weer gelijk thuis hier, alle straten ik herken ze nog steeds en loop gelijk na de winkels die nodig zijn voor de boodschappen het is of ik nooit weg ben geweest

Wink
nu heb ik even rust en ben ik echt eventjes alleen, ook wel even relaxt zo. Maar dus ik ga zo na het centrum een kijkje nemen bij het te papa museum en vanavond lekker eten wat weet ik nog niet, we zien welmaar zal wel weer een gezellige ongeorganiseerde maaltijd worden denk ik. Zo even lunch scoren eerst en dan opweg want mijn maagje rammelt toch wel nu. Ik weet het sorry thuis luitjes niet zo'n spectucalaire update maar beter iets horen dan niets zeggen we dan, tot de volgende maar weer

liefs mij xx

Reacties

Reacties

tommy

wij lezen altijd met veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!