The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

karori in de regen

We reden via kelburn met het busje na karori en het zonnetje scheen dus met goede moed aan gekomen bij karori. En het begonheel goed in karori de zon scheen en al, maar net toen we van plan waren te hiken begon hettoch te plensen niet normaal binnen no time doorweekt als katten, tjonge maar goed,op zich niet erg alleen word je er zo koud van dus eigenlijks was de fun helaas snel over bijkomen met thee en warm eten en daarna nog eenexibit gekeken wat wel erg intresant was.Ben nog even gaan kijken of ik de belbirds kon vinden maar alles wat ik zag aren de shags die zich lekker het druppen van de regen lietn welgevallen, tja toen opweg na downtown welly gegaan voor boodschappen en droge kleren onder anderen, het schijnt morgen ook zulk puk weer te worden, maar vrijdag weer goed dus somo eilandis voor vrijdag, ben echt heel nieuwschierig er na enzo, want hetschijnt heel belangrijk voor nz te zijn geweest speciaal voor de maori hier en dus ik kan eigenlijks niet wachtenen morgen zien we wel verder. na zo regenachtige dag word het diner toch alg auw een feest opzich, het was maceronie en kaasvoor diner simpel snel en lekker dus dat was zo verobbert met een glaasje er naast en wat heerlijke gesprekken vloog de tijd ook al gauw weer omen nu is het dan eindelijk droog grr en dan is het daglicht op ja hoor niet te geloven toch hahaha. Maar goed het maakt niet uit genieten doen we toch wel hier, alles gaat zo zijn gangetje en de dagen gaan veel te vlug voorbij helaas. vandaag wel heel veel vogels gehoord alleen helaas niet zo veel gezien op het laaste nog wel een bellbird en een tui gezien maar daar bleef het helaas bij dit keer, een kort berichtje van deze kant.

groeten een verzopen katje dat toch geniet van alles

liefs aroha mij