The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

time is flying when you have fun bye welly i will miss you...

Zo de laatste uren op kiwi bodem zijn aangebroken, na een stevige wandeling door de straten van wellington was een ontbijt bij finc echt heerlijk blauwe bessen en ricota hotcakes (pannenkoeken) met berry compotte oei das lekker hoor buikie te vree, de andere verhalen houden jullie nog te goed maar voor nu is dit even de laaste vanaf hier, de spullen zijn gepakt en alles zit er na wat geprop in pffff!!! Envanavond vlieg ik om 18.30 uur met nieuw zeelands air terug na Auckland om vandaar uit door te vliegen om 01.30 uur na kuala lumpur. Mijn laaste ochtend vliegt voorbij, een wandeling langs de haven de stad nog een keer in, het is heerlijk hier, en ook al zie ik er na uit om familie weer te zien, het blijft jammer om te gaan.tja ik heb dit wel eens eerder gezegt maar soms zijn de clichee's zo waar afscheid nemen doet pijn en het voelt zo shit dat je hoe je wend of keren zal altijd 24 uur verwijderd bent van mensen van wie je houd. ik heb een familie bij bloed en nu heb ik ook een whanua hier en dat zal nooit meer veranderen. Enik heb zulke mooie momenten hier beleefd, zo veel moois gezien. Dolfijnen en walvissen in Kaikoura zo adembenemend mooi, de sounds en zeker niet te vergeten het prachtige pitoreske Picton waanzinnig gewoon. Overdonderd door de ellende in Christchurch en overdonderd door de schoonheid van de natuur ga ik vol met prachtige ervaringen na nederland terug en misschien heb ikdan niet zo veel foto's genomen dan de vorige keer maar ik heb de dingen intens en bewust gevoeld en beleefd, en zelf hier en der een traantje gelaten en veel gelachen.Maar ben blij met mijn 767 foto's hahah toch aardig wat hoor, het zuider eiland heeft me overdonderd met haar ruwe schoonheid van de kleine lieve blue penguins tot aan de machtigewalvissen, de zeeleeuwen: moeder en pup zo schatig, de mooie wandelingen en vergezichtenen het weerzien op het noorder eiland was echt super, de gezellige kerst veriering( ook al was het wat vroeg dit jaar)al met al een reis uit duizenden zo mooi, puur en alles wat je nu kunt zeggen maar even niet op kan komen. Ik haat afscheid nemen maar aan de andere kant wat is afscheid eigenlijks, je zegt alleen ik zie je en nooit vaarwel. Dus mensjes thuis ik zie jullie gauw! nog een paar uurtjes, geniet nog maar even van de fotokes hihi

cheers a last kiwi cheering from the other side of the world

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!