The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

De laaste avond bij JoJo , kerstliedjes en een afscheid dat naderd down under in stijl

Omgekleed en opgefrist schrijf ik dit verhaal, na de slaap te hebben verdreven en fris gedoucht zit ik nu weer in de kleren voor een nieuwe dag zo even aan de msn met het thuisfront de laatste nieuwtjes uitwissellen zo gezegt, de dagen zijn hier snel omgegaan voor je het weet breekt de laatste dag weer aan, na de msn nieuwtjes uitgewisseld te hebben was het tijd voor de was, en dat er nog een bergje gewassen moest worden dat was duidelijk ( warm weer tja en uitgaan..) Dus op na de wasserette, pff nog benauwder dan het al was in dat stinkende muffe soort van hok, dus heir zou ik ook niet verblijven voor mijn plezier. Gooi de de wasgoed er in etc. doet dat ding het niet hmmm geen instructies ook op de machine hoe zo handig!!! Maar goed uiteindelijk met behulp van een canadese kregen we hem aan de praat en was draait dan ook voorspoedig yes weer een klus geklaard. Toen was het wachten geblazen dat de was er door was gedraaid zo dat ik het kon ophangen en ik zag het niet zitten daar in dat muffe warme hok te wachten dus dat deed ik dan ook even chill ergens anders. Als ik vanmiddag alleen ben zal ik de koffer even inpakken ( daar heb ik geen extra paar ogen bij nodig) en dan hoeft alleen de rest van de wasgoed er ingepakt te worden als deze droog is en staat alles klaar voor vertrek, jeetje wat is de tijd hier snel om gegaan, voelde me hier net zo thuis als in sydney zo snel de weg gevonden en vooral een heerlijke sfeer die maakt het tijd om nooit te vergeten queensland heeft indruk op mij gemaakt net als nsw. ja want het is morgen vliegen na nieuw zeeland, En ik weet niet of ik eigenlijks mijn bed nog wel zal zien want ik vlieg dus om 8.20 en ik moet er drie uur van te voren zijn en dat is echt wel even 5.20 uur oh men krijg al visioenen als ik er aan denk hahaha. Voor nu het eerst volgende klusje shoppen voor de fam thuis en dat zal wel lukken, slippers gepakt, jurkje en mini tasje en we are ready to go!, Ik heb nog een heerlijke middag voor de boeg en ook moet ik nog de coach regelen voor de rit na het vliegveld maar dat zal ook wel zo gepiept zijn. Het is nu 10.25 uur de was is klaar en mijn tas is ingepakt voor de handbagage, het word tijd miss je weet wel te ontvluchten en genieten van mijn heerlijke middag struinen. Starbuck wat een uitvinding genietend van mijn passievruchten ijsthee in adelaide street met 27 graden hoor ik de kerstliedjes op de achtergrond in jazz klanken om de oren, wel even weer wennen maar het heeft toch wel wat. Ik vind het beregezellig zo struinen tussen de kerstsfeer. Zo nog even een uurtje terug om de rest in te pakken en dan staat alles klaar voor vertrek.

De laatste avond is aangebroken.

Na een heerlijke middag slenteren en struinen door down town brissie, windowshoppen en ja wel kersthangers scoren ( een heel schattige kangeroetje en wombat voor in de kerstboom o.a.) zijn mijn voetjes moe en ach met de laaste avond had ik nou niet zin in een maaltje zelf maken. Keuze was dan ook snel gemaakt uit eten. Bij JoJo's aangekomen had ik een glas rose champange in fluit genomen en gekozen voor een heerlijke gegrilde taise vlees salade hmm de geuren alleen al. Het werd een hele gezellige avond zo en toen werd het nog tijd voor een afzakkertje. Op na east dus, de avondlucht deed goed onder het wandelen en zo gezegt zo gedaan bij east terecht gekomen. En daar heb ik echt lol gehad zo'n broekie van een barman (amper droog achter de oren) al flirtend mijn cocktail gebracht met de mededeling schatje ik heb hem zelf gemaakt dus laat me even weten hoe hij smaakt, ik heel drook tja hij smaakt prima hoor wil je nog een schouderklopje, hahaha hij blij met het complimentje ik blij met mijn afzakkertje!!!. Al met al kwam er een eind aan een heerlijke avond en daarmee ook een eind aan een heerlijke tijd hier in queensland een mix van vrolijkheid en het naderend vertek. Mijn laaste dingen in de tas gepropt en vliegkleding er uit gehaald, toen nog even wezen rusten want van slaap zal niet veel komen. Brisbane was een waar feestej voor de zintuigen, Queensland overweldigend mooi kwa schoonheid, verfrissend kwa humor, bijzonder door alle ervaringen, ik zal het best missen maar op na nieuw zeeland. Om 4.40 uur word ik opgehaald door de coach die me na het vliegveld brengt, pff wat een tijd maar goed je moet er wat voor over hebben.

cheers mensen het was een waanzinnige ervaring dag brissie!!!

on to nz...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!