The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Via Luqa na Sliema

Een snelle vlucht en niet veel later beland op airport dan word het bagage halen en op na vertrekhal voor de rit na Sliema dit keer toch maar een kort tripje maar we hebben er zin in, Malta is cultuurrijk, ligtomringtdoor zee, natuur,vriendelijke mensen kortom lijkt het goede levenen dat beloofd wat te worden.

Niet veel later met een busje op weg na Sliema bagage achterin gekwakt en rijden maar, al gauw word duidelijk dat snel rijden en toeteren hier favoriet is hahaha, ach je ziet weer eens wat voorbij flitsen en dat getoeter daar raak je dan ook wel weer gewend aan. Links aanhouden ook heel belangrijk trouwens

Wink
Kort er na zijn we op onze bestemming aangekomen Sliema, het ziet er goed uit met uitzicht over de haven is het een goede start van het verkennen van Malta het avontuur kan dus beginnen, zooi binnen geparkeerd en gelijk d bloulevaart over na wat geslenter even een drankje met uitzicht op de haven terug zooi in ruimen en boodschappen doen dan maar. Als alles is ingestalleerd en de nodige boodschappen zijn gedaan, word Sliema onveilig gemaakt, het besluit is genomen morgen na Valletta. Het is hier echt mooi, warm en de mensen zijn uiterst vriendelijk. Dit hadden we niet verwacht, maar fijn als het tegendeel over duidelijk word bewezen geloof dat Malta ook een favoriet word.

tot laters