The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

terug vlucht met lekker vertraging joehoe we worden het gewoon

Dus als je dan toch vroeg je nest uit moet en je niet veel geslapen hebt ben je blij als je vlucht op tijd gaat, duhhhhhhhh ja dat zou je zijn als dat zo ging dus niet vertraging tot nader bericht wat!!! grrrr ach ja wel ja we wachten wel tot nader bericht want het andere vliegtuig kon in nederland niet vertrekken wegens technisch deffect en toen moest er dus gewacht worden op een andere vleigtuig en die komt dus met vertraging richting Malta oke dan dus even wachten he. oke eventjes dus.......Zo'n 3 uur later dan gepland staat er een vertrektijd op het bordje eindelijk we hebben nieuws wanneer we vliegen, in die drie uur hebben we maar in het hardrock caffee op het airport lekker bakkie gedaan en ontbeten je tijd nuchtig besteden toch met een lekker muziekie op de achttergrond gaat de tijd voorbij, hier een praatje en daar een praatje wat lopen en het rondje heb je zo gedaan het is hier echt petite vergeleken met schiphol en andere airporten die ik ken ach maakt niet uit heeft ook zo zijn charme toch, uiteindelijk kunnen we boarden yes redelijk vermoeid door het lange wachten en wat stijfjes word de terug tocht aangevangen het is goed geweest Malta was mooi. Nu is het tijd om te vliegen.