The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

London baby

Dankzij een hele lieve John zijn we om 4 uur onderweg richting het vliegveld, pfff lekker vroeg dus, maar goed na een ritje met lekker muziek in de auto en broodjes onderweg komen we aan op het vliegveld, een bliksems afscheid volgt haha hij wilde graag weer na huis om nog even weer op bed te kruipen. Stonden we met z'n twee op het vliegveld nou wat gaan we doen ach maar even wat drinken en hup door de douane hebben we dat ook gehad. Sneller dan snel kon het niet gaan met ons voordat we het wisten stonden we al in het taxfreegedeelte. Wat rond gewandeld en toen toch nog maar even wat eten en gedronken, we hadden tenslotte nog tijd genoeg ( geen ruim bagage inchecken heeft zo zijn voordelen) en toen was het toch tijd om richting gate H te lopen, tijd om te boarden dus. Mijn handbagage kon zo mee in het vliegtuig helaas dat van haar niet moest het als nog in gechecht worden daar waren we eigenlijks niet zo blij mee maar ja wat kan je er aan doen he, dus toen stonden we in de rij om de trap op te gaan na het vliegtuig. Ik kon merken dat ze toch wat gespannen begon te raken ( ook al zei ze van niet) overal moest even een beeldje van gemaakt worden haha ( zo was ik ook altijd) nou het vliegen is der mee gevallen ook al had ze toch wat last van haar oren. Mij viel de beenruimte honderd procent mee, is soms lastig als je lange benen hebt, ook personeel erg vriendelijk ( dus ik zou zo weer met easy jet vliegen).

En voordat we het wisten waren we al weer aan het dalen en landen we op Gatwick airport yeha onze meidenweekend was begonnen. Met de southernline op een travel card hup richting london in iets meer dan 25 minuten ben je er, Zo wat is het openbaarvervoer hier goed geregeld zeg, metrosyteem echt super je kunt overal komen en zeer behulpzame vriendelijke mensen mocht je toch de weg niet kunnen vinden, absoluut toppie. We gingen eerst nablackfriars met de metro, die ze daar de tube noemen. Vandaar uit zijn we lekker gaan lopen richting embankment toen kregen we toch wel trek en schoten we een ausie pub in genaamd WalkAbout pudb, dit direct onder temple ( de oudste tube station volgens onze gids van de volgende dag) waar we een kipburger hebben verobbert met een heerlijk glas koude sinasappelsap. Echt overal waar je keek in deze pud hongen grote tv schermen met rugby wedstrijden er op, na onze korte pitstop zijn we weer op weg gegaan dit maal. na een aantal keren op de tube te zijn voer gestapt kwamen we uit bij oxford circus, Zo en dit was dus echt net een circus maar dan eentje om kriegel van te worden wat een mensen hier, winkel zus en zo en ik ben geen shopper dus echt aaaaaaaaaaah zeg maar ondertussen de voeten begonnen zeer te doen dus op na een supermarkt nog wat dingen inslaan en dan hup na hotel dachten we. Ons hotel bleek een horor buurt in een horor huis te zijn scheuren in de muren, schimmel in de badkamer en lakens!!! een hoop rommel achter het huis want een hotel was niet te noemen gewoon een huis van 3 verdiepings dat was het en een lawaaidaar niet normaal!!!. We hebben toen gebeld met de hotel service maar zij vonden het klaarblijkelijk alleen gezeur van ons en vertelde ons dat we dan niet moesten boeken bij dit ( zogenaamde) hotel nou sorry hoor maar hoe weet ik nou wat voor hotel het is, dan ga ik toch af op recentie's en andere dingen die op de site staan. ik heb hem dan ook te verstaan gegeven als hij niet in stond voor ons veiligheid en hij dit wilde slijten als hotel hij het hoog nodig mocht veranderen op zijn site. Dus mensen boek nooit of te nimmer CLOVA HOUSE dan kom je niet goed terecht. na veel heen en weer gebel etc. konden we eindelijk in een andere acomodatie worden onder gebracht, ook al was dit niet wat we ons voorstellen van een goed hotel, we hebben er genoegen mee genomen en besloten later een klacht in te dienen bij de organisatie van boeken, voor nu willen we eten en slapen dat is alles we zijn gewoon weg op. Nog even er op uit voor ons avond eten en dan stappen we ons bed in, want we zijn al in de weer van af een uurtje of half 4 dan willen de ogen en benen wel zwaar worden, morgen is er weer een dag.

bye peeps we need some sleep tot ons volgende avontuur

Travel Soul & Co