The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Another day, a new adventure to come

Zo na een niet zo geslaagde nachtrust worden we heerlijk rustig wakker en als we aan gekleed zijn en een kopje thee en wat brood op hebben gaan we op pad. We lopen in ongeveer 5 minuten richting het winkelcentrum van stratford, waarna we het station inlopen, onze traveltickets kopen voor die dag en op weg gaan. We laten ons vandaag lekker rijden, want onze bedoeling is zo veel mogelijk zien in zo kort mogelijke tijd en ja wel zo weinig mogelijk lopen haha. Dus pakken we zo'n mooie rode bus en gaan boven in zitten, hij brengt ons inderdaad langs de mooiste plekken en waar we er uit willen kunnen we er zo van af, binnen 15 minuten staat er wel weer een nieuwe te wachten. We hebben deze dag gezien:west end theather district, je proeft gewoon de luxe en de sfeer van films ja wel, London Eye knap staaltje werk, de Big Ben echt prachtig wat een mooie toren de eliszabeth tower met zijn fijne bel big ben die zo mooi klinkt op het volle uur, Westminster Abbey, de Tower Bridge echt adembenemend mooi is deze beroemde brug, de straat van sweeny toht of het verhaal van jack de the ripper vanuit whitchappel,huizen van beroemdeheden/ of waar ze gestudeerd hebben zo als: j.k. rolings, elthon john, margaret tetcher, lang madame tusau, marble arch, hyde park, alberthall indrukwekkend, albert memorial, memorial fountain of princes diana echt voor ons de moeite waard om heen te gaan lekker rustig water om te kunenn zitten mooi park met eekhoorns en prachtige bloemen, Buckinghampalace ook de moeite waard, victoria court, downing street daar waar de president woont uhmm in een flist voorbij oke dus dat was de precident, picadilly circus, mega druk en het leek ons wel wat toe, daar zijn we er ook uit gestapt even wat eten en wat rond gelopen en tevens wat geshopt voor de thuisblijvers haha je vind hier ook de grootste mm winkel met maar liefst 2400 verschillende smaken, ja wel je kunt er een hoop kiezen zeg maar, ook zijn we hier met een vriendelijke bobby op de foto gegaan die zijn lachen niet kon onderdrukken om de twee lachende mutsen die toch wat melig waren door ons laten we zeggen korte nachtrust en van hier uit is het een kleine wandeling richting de Ritz, ook daar even een fotomomentje, de ritz ( zonder broek) het mooie maar vooral duure hotel, st .pauls bijzonder, sherlock holms pub, en nog veel meer wil je de gehele tour doen dan blijf je gewoon lekker 2 uurtjes zitten en dan kan je zelf kiezen wat je wilt zien, wij hebben hier voor gekozen en veel plezier gehad deze dag, je ziet veel en krijgt ook behoorlijk wat informatie onderweg van de tourguid, we zpuden hem echt zo aan anderen aanraden wil je wat van london zien, dan is dit de mannier om het te doen en in de avond zijn we nog een boot tocht gaan maken over de thames en daarna te voet nog whitchapel verkent zo als jack the ripper haha toen de bus genomen terug onze voetjes deden pijn en we warn toe aan wat te eten. Die nacht worden we opgeschrikt tot 2 keer toe door vreemden; tikken tegen ons raam of staan in eens voor onze deur, we hebben weer niet veel slaap gehad maar goed dat mag onze pret niet drukken samen hebben we een hoop plezier en knippen we aardig wat foto's af