The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

So its time to go

Vandaag gaan we er vroeg vandoor, want we willen persee de wisseling van de wacht zien en aagnzien dit onze laatste dag is moeten we er vroeg van door, heerlijk een kopje thee en dan hup opweg eerst met de trein en dan met de metro nog een stukje lopen van st.jamers park. We hebben helaas 1,5 uur moeten wachten al was dit geen straf we hebben een beoel lol gehad met de mensen naast ons ( die overigens uit amerika kwamen) zie de genomen foto's haha lui thuis snappen later wel wat we bedoelen haha. Toen uit eindelijk het begon een aantal foto's gemaakt en erna nog even souveniers voor thuis ingeslagen voor mijn kant haha, waarna ons maagje wel begon te knorren en hebben we een echte engelse pub op gezocht dichtbij victoria underground station, echt niet duur om daar wat te eten, en de sfeer was echt zo als ik me dat voorstelde van engels pubs die je dan in films ziet etc.( refererend aan the holiday/ pup ) al met al kwam er nu echt een eind aan onze meiden trip het avontuur kreeg dan toch het laaste hoofdstuk. We hebben een leuke tijd gehad, maar waren wel moe van het gesleep van onze bagage. Op weg na gatwick dan maar met de southernline zeer comfie, ze komen met warme dranken en eterij langs en op de travelcard reis je gewoon eerste klas, yeha, toen aangekomen op het vliegveld moesten we daar met een oncomfortable boemel ( je word echt alle kanten op geschud haha) na noordkant gegaan en ingecheckt en door de douane en ja hoor ik geen probleem, ik kijk achter me en heb even een boardersecuritie momentje ( zoals je op tv ziet) word ze er nog uitgepitk ook op der eerste vlucht haha, de douana vertelde ons soms moeten ze even en steekproef doen en dat was nu, waren snel klaar en koffertje ging weer dicht nog even wat drinken in de hal er naast en wat rond kijken en toen op na gate 111 met een uurtje zijn we dan weer thuis. het einde van ons tripje is nu defenitief. Op schiphol komen we aan in hal 3 en daar wacht ons een huilende lady op; die mama met een zucht om de hals vliegt, moeder omarmd haar dochter eens stevig, ik bekijk het tafereeltje eens en glimlach zo zie je maar ze kunnen niet zonder hun mam ( ook al zeggen ze dat wel) hoe oud ze ook zijn, lief dat jullie ons hebben opgehaald schatten, maar oh zo blij om mijn eigen bedje weer te zien heerlijk rustig slapen. Maar goed we moeten nog even, de terug was in gezet en een tijd later waren we dan weer in ons bekende hometown, heerlijk. Een kop thee, nog even relaxen en dan naar bed. het is mooi geweest zo....

Londen was prachtig, ondanks het flut hotel ( we hebben contact gehad met de boeking agent mensen we houden jullie op de hoogte wat daar de uitkomst van is ) hebben we een prachtige meidentrip gehad en genoten van alles, we hebben heel veel afgelachen, er is zo veel te zien in London dat is echt niet normaal, vele mooie gebouwen, geschiedenis in overvloed, om elke hoek ligt wel een nieuw avontuur te wachten, pff of je nou van shoppen houd ( aan ons niet besteed) of graag dingen wilt zien je bent hier aan het goede adres en wil je de stad ontvluchten er zijn genoeg praken met groen om te relaxen.

bye mates,

we have loved our adventure