The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Griekenland

Als je dan in eens voor de keuze staat, dat je ergens heen kunt maar je nog geen idee hebt waarheen dan heb je best een probleem want er zijn zoveel leuke plekken die je kan bezoeken. Het werd Griekenland, tja dan komt de volgende keuze waar in griekenland, uhmmm tja dan ga je wat lezen en wat googelen en whala daar was het idee geboren om richting Corfu te gaan.

het was dus Corfu geworden, maar ik was echt werkelijk zonder enig idee als het ging om wat corfu was en wat kon ik er van verwachten.

wel...
Mijn reis ging vanaf de locale vliegveld richting het vliegveld van corfu stad, in het grieks Kerkyra. Van daaruit ging de reis per bus richting Dasia, daar had ik een hotel waar vandaar ik tripjes wilde gaan ondernemen, zelfs waar heen precies wist ik niet eens ik ging er blanco heen en heb daar zo genoten, van caffee anna's tot aan het paleis van sisi van het noorden tot aan het zuiden van mzuizeneiland tot aan lekker eten op belle vista.

hier onder volgen de ver halen van griekenland nog tevens een engelse versie.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!